/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
forsikring
Fra : Joans
Vist : 1071 gange
50 point
Dato : 05-09-08 10:22

Hej alle sammen

Er der en der kan finde en liste over indbo forsikringer i Birmingham city

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-09-08 10:30
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-08 10:30

Forsikringsselskabet behøver vel ikke nødvendigvis være i selve byen??

http://www.cheaphomeinsurances.cn/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-08 10:31

Citat
Hej alle sammen

Ja så tillader jeg mig at svare....

Hvad snakker du om ?????

Er det forsikringsselskaber - forsikringsagenter eller hvad.....

Jeg tror IKKE der en nogen af Birminghams beboere der har lavet lister over deres indboforsikringer på nettet....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 10:34

Præcis hvad jeg tænkte

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-08 10:38

Søg selv på google.uk

http://www.google.co.uk/

Kommentar
Fra : Joans

Dato : 05-09-08 10:51

I har ret

Mit spørgsmål går ud på at en liste over forsikringsselskaber i Birmingham city.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 10:53

Nåååå det var en anden snak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-08 10:55

Kan din søster ikke undersøge det, eller har hun også forladt UK

http://www.kandu.dk/Spg125851.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 11:01

Men det er jo lige sent nok at tegne en indboforsikring, når guldet er stjålet. Det hedder assurancesvig og er ret strafbart, og det er skærpende omstændigheder at anmelde det til forsikringen når det slet ikke er stjålet. LOOOL Ja du sgu meget undskylde....Kors hvor den sag stinker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-08 11:03

Citat
Kors hvor den sag stinker

Ja det ligner efterkonstruktioner.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 11:04

Ja det kan man roligt sige. Der arbejdes baglæns LOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-08 11:05
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 11:34

Nu er det jo ikke ligefrem einsteinsk intellekt der dominerer spørger i denne tråd m.fl. - så det kan da kun ende galt, og hvor er det dog velfortjent Platugle

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-09-08 11:37

"Det er for sent at kaste barnet i brønden når bjørnen er skudt"

Jeg kan sgu ikke rigtig huske de ordsprog længere

Noget siger mig at det er dyrt at blive forsikret i Birmingham, Nørrebro er et rent kloster ved siden af.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 11:46

Det er altid dyrt at efterforsikre......altså når skaden er sket, hvis den er sket.

Det koster vist op til 8 år

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 11:52

Ku være man skulle gi et praj til en central forsikringsenhed i Danmark, som kan gi den videre til kollegerne i Birmingham. Der er facts nok til at historien kan genkendes LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-08 12:36

Jeg er meget i tvivl om de "spørgsmål", som Joans stiller. Med tvivl mener jeg ... er det oprigtigt ment eller bliver brugernes tid bare brugt på en "joke"

Der har været tale om at få "gemt" 250.000 kr, køb af pistol, leje af en mere eller mindre "hemmelig" boks til opbevaring af papirer o.s.v

Senest at hun havde glemt sin taske med alt sit guld, som nu er blevet stjålet hos søsteren i UK, som ikke er forsikret. Og Joans har af sit forsikringsselskab i DK fået at vide at guldet ikke kan blive dækket.

God weekend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-08 12:39

Du mangler 50.000 på kontoen i forbindelse med dagpenge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-08 12:46

Det jeg mangler ligger under o.s.v.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-08 13:00

Så er det der der skal ledes

Kommentar
Fra : Joans

Dato : 05-09-08 13:09

Jeg har skrevet mange gange, at mine spørgsmål var

1- på vegen af en kiosk eje, hvor jeg plejer at købe cigrater og mælk
2-250.000 var igen på vegen af en gammel nabo
3- tyveri var på vegne af mig selv.. Jeg håber virkelig virkelig at I selv bliver udsat for det som jeg har oplevet det nu. Jeg får ikke en kroner i min forsikring da der er sket i udlandet og jeg har ikke været tilstede. Jeg er nu ked af at den har været et stykke arv og jeg er fuldstændig lige glad om jeg får penge tilbage eller ej. Men det er vigtigt for mig at få dem tilbage. Politi har taget billeder og filmet alt i huset, hvor tyveri er sket. Begrundelsen af jeg spurgt om oversigt over forskellige forsikringer, er fordi min søster ikke kan finde ud af med priser og hun er heller ikke så videnopsøgende. Jeg vil finde en billig forsikring for hende-. Jeg prøver at tvinge hende at hun skal tegne forsikring. Jeg er som person meget bekymrende på min families vegne og venner. Hvis nu at naboen eller en på gaden spørger mig om noget så prøver jeg at hjælpe vedkommende alt hvad der står i min magt. Jeg elsker at give gode råd til folk og elsker at få også gode råd. Man kan ikke selv finde ud af med alt i livet.

Ingen vil tro på, hvis jeg siger at jeg har hjulpet mange mennekser i daglig dagen. Jeg bliver glad hvis jeg kan hjælpe mennekser og bliver også evig taknemmelig når jeg får hjælp fra de andre mennesker. Vi mennesker har brug for hianden.
Men hvis nogle af tænker på alt mulige, så kan jeg ikke gøre noget ved det. Det bliver bare jeres problem, så skal i lade være med at bruge tid på at skrive tilbage. Man skriver til folk hvis man gerne vil hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-08 13:25

Vi gør sandelig hvad vi kan for at hjælpe....

Men enten deltager du ikke eller også gider du ikke svare....

Du er med al sandsynlighed IKKE dansk og derfor er dine spørgsmål meget "rodet" og svære at forstå (tag blot dette)....

Så prøv at være lidt deltagende og FORKLAR de der bliver spurgt om - så forståt man måske bedre HVAD det går ud på....

De spørgsmål du indtil videre har stillet er alle omhandlende forbrydelser eller ulovligheder...

Du må da indrømme det lyder lidt besynderligt.....

Det er da fint du prøver at hjælpe andre, men når du går videre til 3.person bliver det lidt svært at svare når du IKKE kender de oplysninger der skal bruges...

Har du dansk PAS ?

Kommentar
Fra : Joans

Dato : 05-09-08 15:25

Refi

Jeg har besvaret jeres spørgsmål og du læser den ovenstående at jeg skrev følgende:

I har ret

Mit spørgsmål går ud på at en liste over forsikringsselskaber i Birmingham city.

Men jeg kan ikke besvare jeres beskyldninger om mig. Hvad skal jeg diskutere om. Jeg har skrevet mange gange om de ting, men jeg ved ikke om det bliver læst, fordi folk skriver kun om beskydninger og ikke besvarer mit spørgsmål.

Du kan se på min profil og jeg har svaret på folkets spørgsmål omkring hvad de søger. Jeg har ikke beskyldt nogen til noget jeg har forholdet mig til deres spørgsmål.

Senest en der skriver om at han overførte penge til en som skulle aflevere en jagtgevær og han har ikke fået jagtgværen endnu og jeg kunne se, at folk beskyldte ham også for alt mulig grimme ting. Jeg skrev til ham at han skulle kontakte politi og fortæller hvad man kunne gøre i den situation.

Jeg er vred, fordi folk skriver hvad de mener men ikke hvad de vil give oplysninger omkring en konkret emne. Jeg vil selvfølgelig ikke generalisere, fordi jeg må indrømme jeg har fået gode respons fra folk herinde, men en blandt andet Nordsted. Hun/ham skriver altid til follk, hvis hun har oplysninger hun/han beskylder aldrig folk for grimme ting. Det er igen der kommer an på hvem man er som person.

Så folk skal ikke skrive til mig hvis det går ud på beskyldninger og grimme ting. Folk må gerne skrive hvis de besidder nogen oplysninger, så længere er det jo ikke. Jeg har mange læst folkets spørgsmål herinde, hvis jeg mente at det var langt ud, så ville jeg ikke bruge min tid på at skrive til vedkommende, så fravælger jeg at skrive til den person. Sådan mener jeg at folk skal være..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-08 15:36

Der er IKKE tale om at skrive til nogen PERSONER....

Det er et åbent forum...

Du kan IKKE sidde i Danmark og vejlede en i en "billig" engelsk forsikring....

Alt hvad der kan findes vil være diverse selskaber og der skal under alle omstændigheder en PERSONLIG kontakt til...

Så det er lidt svært at se HVAD du skal bruge det til....

Vedkommende skal SELV henvende sig....

Citat
Jeg er vred, fordi folk skriver hvad de mener

Det gør de da forhåbentlig - det er vel meningen - skal vi LYVE

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-08 16:00

Citat
Jeg har skrevet mange gange om de ting, men jeg ved ikke om det bliver læst, fordi folk skriver kun om beskydninger og ikke besvarer mit spørgsmål.

Havde du forestillet dig, at brugerne på kandu kunne fortælle dig, hvor du kunne købe en pistol, hvor du kunne gemme papirer og penge (helst i en hemmelig boks), som ikke skulle registreres.
Dit spørgsmål om ferie/dagpenge, det fik du da svar på, det var ulovligt, det du havde gjort.

Jeg tror nu, at flere brugere på kandu har læst det du har skrevet !!!!!!

Citat
Jeg er vred, fordi folk skriver hvad de mener

Jeg tror nu, det er de færreste, der vil indblandes i kriminalitet.

Men uanset hvor mange forsikringer din søster nu får tegnet, så vil det ikke dække tabet af dit guld.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 16:01

Citat
Sådan mener jeg at folk skal være
Skrev du Joans. Og hvad så, hvis jeg mener noget andet?? Jeg vil sådan set skide på hvad du mener om hvordan folk skal være.

Har du patent på sandheden og hvordan alle andre skal opføre sig?

Stop du lige piben ind og overvej, om du ikke skulle gøre dig selv en tjeneste, ved ikke at gøre dig så mistænkelig

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 05-09-08 18:57

Forsikringsoplysningen

Amaliegade 10
1256 København K
Tlf: 33 43 55 00, dagligt mellem 10-15

Her ved de sikkert hvad der findes af forsikringsselskaber i UK. / Birmingham City

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 19:24

Ja ring til dem Joans LOOOOL og fortæl at du gerne vil tegne en indboforsikring i England, så du kan få erstattet de smykker der er stjålet....... eller aldrig er blevet stjålet. Du har forhåbentlig ikke meldt det til politiet endnu, for så går der helt koks i den Rækkefølgen skal jo være rigtig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-08 19:34

Citat
Politi har taget billeder og filmet alt i huset, hvor tyveri er sket.

Det er i søsterens hus i UK, hvis jeg ikke har misforstået et eller andet

Citat
Jeg er som person meget bekymrende på min families vegne og venner. Hvis nu at naboen eller en på gaden spørger mig om noget så prøver jeg at hjælpe vedkommende alt hvad der står i min magt.

Ja du har da prøvet at hjælpe med en pistol.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-08 19:44

Citat
Politi har taget billeder og filmet alt i huset, hvor tyveri er sket
Hvad skal det forsikringsselskab så bruges til?? Så er det bal jo forbi.

Nå men jeg skrev jo tidligere:
Citat
Nu er det jo ikke ligefrem einsteinsk intellekt der dominerer
Så det er nok rigtigt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-08 20:02

Vi mangler en clairvoyant på banen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-08 20:33
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-08 20:34
Kommentar
Fra : Joans

Dato : 05-09-08 23:21

Tak for dem der har skrevet et par gode råd

Til dem der skriver bla bla bla så vil jeg sige igen. Jeg skal ikke bruge forsikring til noget som helst skaden er sket men jeg vil prøve at finde en god og billige forsikring til min søster at hun skal tegne forsikring fremover. Man ved jo ikke hvad der sker næste gang. Det er en fremtid plan at jeg prøver at hjælpe min søster.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 05:53

Og det bedste råd du kan give din søster er at slå op i en telefonbog og kontakte selskaberne og få et tilbud.....

Det skal gøres DEROVRE og ikke her... (og ingen andre end hende selv kan tegne den.)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-09-08 09:09

Som refi siger, lad din søster klare sine problemer.

Godkendelse af svar
Fra : Joans

Dato : 06-09-08 22:26

Tak for svaret Eyvind.