/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad ka i prale af
Fra : Sunowich
Vist : 1160 gange
120 point
Dato : 04-09-08 19:11

Hejsa
Jeg har flere gange lovet bla.Norsted Pia Schou m flere at fremvise mit seneste projekt .
http://billedeupload.dk/showpic-3670.jpg
http://billedeupload.dk/showpic-3671.jpg
http://billedeupload.dk/showpic-3672.jpg

Hvad roder du/i med for tiden???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 19:13

Skide flot suno.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 19:31

Min lille hobbyhave på små 3 tdr land

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 19:33

SUNO !!!! Jeg staves SKOV !!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-08 19:34

Flot flot...............................men fy fy - små børn og ingen hegn omkring vand.

Og her er så mit lille vandprojekt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 19:34

Citat
SUNO !!!! Jeg staves SKOV !!!!

Er det så hvad du går og laver, retter stavefejl.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-08 19:35
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-08 19:35

Hold da op, hvor blev det dog flot Suno... stort skuldeklap til digder kan man virkelig sige, selvgjort er velgjort!!!

Og mig jeg har slet ikke noget at prale af

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 19:36

Blærerøv !!!!
Hold da op hvor er det blevet flot !!!!
Du må da være en ener inden for det du laver.
Suno det er bare pragtuldt ...... intet mindre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 19:39

Citat
retter stavefejl.

Ja men du har lært noget om edderkopper

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 19:43
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-08 19:47

Teil - du må købe noget mere tæppe så du kan dække alle 3 tønder.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 19:48

Takker Teil du har så lidt ukrudt så Undskyld fru SKOV Eyvind.. har ingen så små børn Har ventet i 14 år med projektet netop pga.børn der sku forstå ikke at drukne i min sø.Hvad laver du ved kloakken ????? Takker Norsted Jo du har jo dig selv og dit hjælpsomme gemyt at prale af Møs MøsPia du må godt gi mig slag i min blærerøv Takker for dine flotte ord Hvordan går det med jeres indendendørs projekt ??? Edderkopper????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-08 19:48

Desværre har jeg ingen fotodokumentation, men jeg ka' da prale af, at jeg idag har stoppet hullet i min venstre lomme på mine korte sorte bermuda-shorts ..så det holder ..og dét; ..UDEN, at stikke fingeren på synålen og ..UDEN, at sy lommen sammen, så der ik' ka' vær' no'et i den ..og det altsammen; i FØRSTE forsøg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 19:49

Undskyld.....men jeg fik vist ikke ønsket konen tillykke med dagen .
Det er jeg ked af !!!
Hils hende mange gange .

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 19:49

Teil pæn grøn farve ligner næsten tuborgs

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 19:50

Jo Eyvind, men der var ikke plads i kameraet, så det blev et udsnit af plænen.

http://www.jogej.dk/haven/juni/original/eng.jpg

Givet er der andet i haven.

Men jeg synes ikke konen er så pæn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-08 19:51

Molokyle >
Kan den også holde vand............................

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 19:51

Molo .....Kinesertråd ????? godt gået

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 130 point
Dato : 04-09-08 19:52

Citat
Teil pæn grøn farve ligner næsten tuborgs

Ja for den, Tuborgs plæne skal den hede, tak suno.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 19:53

Citat
Pia du må godt gi mig slag i min blærerøv

PAS NU PÅ HVAD DU SIGER !!!!!
jeg ville så gerne vise mit nye køkken frem ...........................
Men jeg ved sq ikke hvordan man gør det her

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-09-08 19:53

Flot suno og flot molo.

Molo: har du lært at sy i skolen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 19:55

Citat
Teil du har så lidt ukrudt så

Njae efter to timer fandt jeg et lille stykke uden ukrudt,
det på billedet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 19:58

Jeg bruger hæfteapparat til mine bukser

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-08 20:00

Hvor er det flot Sunowich...tænk at ha' sin egen lille "mini Malibu Beach" i haven

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-08 20:02

granner01 -> Nøeh... men jeg lærte da at strikke

Nu ikke særlig praktisk
Prøv selv at 'strikke et hul' i lommen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-08 20:05

Teil -> Jeg har prøvet med både Gaffatape og Epoxylim ..med et noget blandet resultat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 20:08

Takker Dova Ja jeg mangler så bare et par smækre kvins med kokosskalle brystbeholdereog bast/bananskørter og blomsterkranse til at serviserer barren Vi ka jo kalde den BAR BAR Bar. Molo du kan vel strikke en pose og sætte i lommehullet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 20:11

tak molo
så kan jeg udelukke de to metoder.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 20:30

Citat
Ja jeg mangler så bare et par smækre kvins med kokosskalle brystbeholdereog bast/bananskørter og blomsterkranse til at serviserer barren Vi ka jo kalde den BAR BAR Bar

SÅ KAN DU DA BARE BYDE TIL FEST ??????
Var det et vink med en vognstang eller ......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-08 20:42

Citat
kokosskalle brystbeholdereog bast/bananskørter og blomsterkranse

http://themusicsover.files.wordpress.com/2008/04/josephine-baker.jpg

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-09-08 20:47

Scootere.... suprice

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 20:47

Hvad med en lille færge, suno.
Så kommer vi og handler taxfree.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 04-09-08 21:13

Skide flot

Jeg kan prale af min high-tech Amiga 4000, selvom der kun er ganske få der er misundelige her i DK

Du kan sgu rolig være stolt og prale af det resultat! Men du har nok også meget arbejde med at holde det ved lige

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 21:17

yes Dova sådan noget i den retning Har du kostumet i orden Pia Teil jeg har faktisk en lille robåd som jeg lie skal have et lag glasfiber og hvid maling på og så have liggende fortøjret til Teressen / bådebroen Har også tænkt at der skulle være en palme samt en Amerikansk postkasse på øen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-08 21:22

Suno... du må være helt arbejdsløs nu?? eller har du andre projekter på bedding?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 21:28

Ja da Nordsted skal lie lægge et nyt tag på noget af gården, inden vinter, men det er kun små 100 kvadratmeter og så er der lie øvelokalet i den ene længe som jeg startede på sidste efterår.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-08 21:32

Så er jeg mere rolig, så bliver du ikke arbejdsløs lige med det samme.

Øvelokalet kan du vel "pusle" med hele vinteren?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-08 22:10

Jeg er god til at tegne. Især på de billeder jeg finder inde på "Rate My Dick"....

http://billedeupload.dk/view-pic.html?img=3680

http://billedeupload.dk/view-pic.html?img=3681

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 22:13

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 22:15

Jeg har kun tegnet min profil.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 22:25

Creamy syns det ligner min Hvor har du billederne fra syns da jeg havde slettet dem Nå men ret kunstnerisk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-08 22:30

Citat
Creamy syns det ligner min

You wish!

Her er din

http://billedeupload.dk/view-pic.html?img=3682

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 22:32

Du er måske modellen her Creamy http://billedeupload.dk/showpic-3684.jpg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 22:34

Ja, men det er før de der hulla pir's dans

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 05-09-08 01:00

Suno jeg kan ikke se dine billeder jeg får en side hvor der står 403 Forbidden

Firstoftwo

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-08 01:06

Det gør jeg osse, Suno

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 05-09-08 10:33

Sunowich !
Blant dine projecter er der jo også denne http://peecee.dk/upload/view/129621
Hvor kommer den ind i billedet ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-09-08 10:58

Højris det er jo når jeg ska' vaskes efter en laaanng arbejdsdag thi hi
Firstoftwo og camillasmoster det forstår jeg ikke Der er ingen problemer her.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-08 16:42

Jeg kan heller ikke se andet end et gammelt vandhul, med nogle brædder der er ved at rådne.
Der er vist også noget der skulle ligne et hus bagved.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-09-08 21:09

Er det din kloak du taler om eyvind

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-09-08 21:43

At jeg er så gammel som jeg er, men Eyvind er ældre end mig, det er noget

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 05-09-08 21:45

403 Forbidden

You are not allowed to access this page. Possible problems:
Authentication Failure
Incorrect file or folder permissions

Og det er så hvad jeg fik ud af at klikke på linkene
Ingelein

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-09-08 21:51

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 22:32

--------------------------------------------------------------------------------
Du er måske modellen her Creamy http://billedeupload.dk/showpic-3684.jpg

403 Forbidden

You are not allowed to access this page. Possible problems:
Authentication Failure
Incorrect file or folder permissions

--------------------------------------------------------------------------------

Servage.net Clustered Webhosting running enhanced Apache Webserver

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-09-08 22:55

Mystisk nu skriver den også sådan hos mig ..Underligt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-08 23:10

Det er en ekstra sivebrønd og den er lukket og der er lagt fliser i dag.

Jeg har før haft vrøvl med billedeupload, hvor avast blev utilfreds.

Når min slæbebåd bliver færdig skulle den kunne pløje sig gennem mudderpølen, og evt. trække de stolper væk, så haven kan blive pæn......................om jeg er misundelig - - - naaaaaj.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-08 23:28

Jeg kan prale af, at jeg ikke har fjernet ret mange flueben i min tid på Kandu.....

Denne gang er een af dem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-09-08 23:34

Nå nu virkede Peecee lidt så her er de så http://peecee.dk/upload/view/129900 http://peecee.dk/upload/view/129901

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-08 09:34

901 er taget fra en "bedre" vinkel .........................hvornår åbner den bar.
Man kan ikke rigtig se baren fra de andre billeder. (som nu virker igen)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-09-08 12:41

Ja hvornår har du tid eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-08 14:40

Jammen jeg har jo travlt med mit eget vandland.....................tilpasning/støbning af kantfliser.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-08 18:24

Idag her jeg skiftet vand i hele det Syd-Østlige Asien

..og kavaler'ne blandt mine fisk spiller allerede op til yngle- og regntidens par(-rings-)dans

..hunbæsterne virker nu hverken synderligt imponerede eller særligt interesserede

( Brokke og Moster undtaget; de 'jagter' hinandens haler og udviser en vis parringsvillighed )

STORT ..sådan, at kunne 'planlægge' naturens orden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-09-08 21:18

Ok Molo har du nogle der kan leve i en udendørs dansk sø ??

Du må da lige vise et par billeder af dine akvarier

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-08 21:24

Altså Molo, er det ikke snart på tide at du får nogle flere fisk i det akvarie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-08 13:34
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-08 13:43

Flotte billeder !!! Nærmest prof. ...ik' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-09-08 21:38

Proof hmmm Hva med den sidste fisk Hva'er det for en race ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-08 21:57

Idag har jeg lidt at prale af---- jeg nåede at få luget hele haven inden det begyndte at regne, fint nok, så er den også blevet støvet af

Det pyntede godt nok, meeen altså kun en tåbe frygter ikke haven - man kan blive noget så kropsbevidst efter en hel dag på have arbejde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-09-08 16:44

Sunowich -> Uuuuuuuuuuuuuehh... Jeg er så glad for, at du spørger:

Det er nemlig et umådeligt fornemt pragteksemplar af den efterhånden sjældne og udrydningstruede art: Højtråbende Øst-Amar'kans Klaptorsk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-08 18:13

1200 profiler på kandu

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 23-09-08 08:07

Tak for svaret Teil.Osse alle jer andre