/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windovs vil vente....
Fra : Ammitz
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 04-09-08 17:33

Er der een derude som kan hjælpe mig med at svare en bekendt på, hvad dette kan betyde?

Den tekst han får er: Please wait while Windows configures PhotoGallery.

Det er ejendommeligt for så en gang i mellem så går den videre og siger
at der skal indsættes en CD (som han ikke har) med billeder.

Hvorfor mon denne besked?
Og hvad kan der gøres ved det?

Ammitz

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 17:36

Har du programmet Photo Gallery ?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 04-09-08 19:02

Jeg spørger ham lige i morgen, - så vender jeg tilbage.
Ammitz

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 19:05

I så fald, kør ccleaner eller andet
regcleaner.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 04-09-08 19:08

Tak, foreløbig.
Der vil jeg starte, - og vender så tilbage i morgen.
Ammitz

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 04-09-08 19:09

ok håber det løser sig.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-09-08 02:44

PhotoGallery hører til HP-printer.

Afinstaller hele HP programmet ved hjælp af CD'en som fulgte med printeren. Restart og geninstaller printer programmet.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-09-08 02:47

Har han ikke CD'en, så afinstaller via Angiv programadgang og -standarder. Hent softwaren til printeren via HP's hjemmside.

http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-09-08 12:30

Det går ikke så hurtigt, - men jeg skal nok vende tilbage, i takt med at jeg kan få fat i min bekendt!
Ammitz

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 06-09-08 08:11

Lav en sfc /scannow.

Gå i kontrolpanel/Udseende og temaer/mappeindstillinger/Vis/fjern markeringen i Skjul beskyttede operativsystemfiler/Skjel filtypenavne for kendte filtyper/
Sæt markering i: Vis skjulte filer og mapper

Find din styresytems CD frem Windows XP, sæt den i et drev og når den starter op, så tryk på afslut. Så ligger og er klar til at blive brugt, når du går ind i kør og skriver:

sfc /scannow og trykker ok, så vil den kontrollere dine systemfiler. Der forsvinder/eller bliver ødelagt nogle hen ad vejen.

Når den er færdig og du har genstartet så installerer SP3 igen, for der mangler garanteret også nogle filer.

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 14-09-08 11:50

Tak for svaret Teil.
Du får point for at have været hurtig på tasterne, - problemet er stadig ikke løst, - så nu lader vi det lige ligge lidt, - til jeg igen har tid.
Ammitz