/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kun en hjemmeside, Google
Fra : JanJohannsen
Vist : 667 gange
75 point
Dato : 04-09-08 17:01

Hej

Jeg har fået det problem, at jeg ikke kan se andre sider en Google i min browser. Jeg kan godt søge i Google, men jeg kan ikke kommer til andre sider. Den skriver godt nok linket i adresse linien, men der kommer ikke noget frem.

Nogle bud?

PS jeg har prøvet at slette data og nulstille mv.

NB Måske er Google ved at overtage det helt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-09-08 17:03

Hvad for en browser snakker vi om ???Google???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 17:05

er du online ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-09-08 17:10

Du er blevet hijacket af en falsk Google-side.

Smut herind og få det bæst ud.
http://www.spywarefri.dk/forum/default.asp

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 04-09-08 17:11

Jeg er on-line i et arriva tog, men ikke med den PC som har problemet
Det er en Vista, med en Explore (7 eller 7.1?) brower.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 17:13

klik F5 på google siden og se om
google åbner igen,
hvis ikke er du offline

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 04-09-08 22:49

Hej Teil

F5 gav ingen reslutat, ud over den samme side kom igen.

Hej LuffeA
Så er jeg godt nok hårdt ramt.
Når jeg skriver linket ind, så svare "Google Erro". The requested URL/forum/default.asp was not faund on this server.
NB Linket virker fint på denne her PC.

Jeg har scannet PC med McAfee, og den fandt ingen fejl.

Kan jeg ikke afinstallere Exploare 7.1 og installere 6.0?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 05-09-08 02:48

Du skal Google den Google så plejer det at Google sig selv.

Hvis ikke Google vil Google Google må vi jo Google Google for dem - Google Googler Google best selv jo.

Google Google.

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 05-09-08 08:57

Hej Luke2000

Jeg kan godt Google, Google, og søge sider fra Google, f.eks. deres software pakker, men når jeg skal downloade, fejler den men denne Google fejl: BAD REQUIST Your client has issued or illegal request........ og så skal jeg se på en Google hjemmeside, men det kan jeg jo ikke

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 05-09-08 12:50

Prøv det her

Re: 7.04 to 7.10 = DNS problem ? only google works :(
Hi every one

i did the following and all working fine now for me

1- use static IP address configuration instead of DHCP enabled ( this means you have to assign a static IP address yo your machine manually and also a default gateway

you can simply do this by going to SYSTEM>ADMINNISTRATION>NETWORK , THEN CHOOSE YOUR WIRED CONNECTION > PROPERTIES AND SELECT STATIC CONFIGURATION

2- now in the same window , go to DNS tab and remove your default DNS address ( you may beed to write it down just in case ! before you remove it ) and put either your own ISP DNS addresses or openDNS ip addresses

now back to the connection tab make sure that the small box beside " wired connection " is checked !

click close

that's it

it worked for me , and i don't have to do this each time i reboot by the way , it's permenant

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 05-09-08 12:52

Men det er typisk når man skal google med goggle så googler den her forkert, det er google. Men husk man skal bare google igen til man googler rigtig.

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 06-09-08 12:05

Hej Luke2000

Mener du det er IP-adrersser det er galt med?

Hvis jeg ændre denne til fast IP, hvad så når jeg tager min bærbar med hen andre steder?

Hvis fejlen ligger i IP, så vil jeg vel også få "rod" når jeg laver netværk mv.

NB Kan det være Mecfree, så blokere noget?

ELLER skal jeg bare få lavet en geninstallation af hele vista?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 11-09-08 16:56

Afinstaller din browser og installere den igen....

http://support.microsoft.com/kb/927177/da

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 11-09-08 21:23

tryk funktioner - internetinstillinger - connections - lan setning - marker automat delec settings

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 17-10-08 00:49

Da jeg afleverede min PC i Bilka, tog det ham 3-5 at finde fejlen.
Han fjerende et flueben under LAN-indstillinger, i Proxyserver.
Hvordan dette flueben er kommet der og hvordan der er blevet indtaste www.google.dk, port 80 er mig en gåde og han kunne heller ikke svare. Det som undre mig er at han kunne finde årsagen så hurtig, så mit bud er, at PC har stået som en demo et sted, og så ville man ikke have at man kunne surfe mere end et sted.

Andre bud ?

MVH Jan

Annuller spørgsmålet
Fra : JanJohannsen

Dato : 24-10-08 10:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg har selv fundet løsningen, se min sidste kommentar på "tråden".

Men TAK for de mange bud.

MVH
Jan