/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Avast fårpc til at gå i sort?
Fra : return
Vist : 588 gange
27 point
Dato : 04-09-08 14:57

har vist et problem med Avast home

nogen der ved hvorfor min pc når man sætter den til at scanne det hele på ens pc et godt stykke
inde i scanningen går det i stå og skærmen bliver sort og det eneste man kan gøre er at slukke og genstarte pcen har vista med alle opdateringer så hvad er der mon galt ??

p.s efter jeg hatr fået den op at køre igen har jeg hentet en ny nøgle til avast så den gælder i et år nu den anden gældte kun 60 dage kan det ha indflydelse på det ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 15:16

Og du er sikker på du ikke har noget automatisk nedlukning af maskinen når den i en periode ikke bliver brugt.....

For så har du årsagen

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-09-08 15:43

refi

ved jeg faktisk ik satte den bare til at scanne det hele og havde lige brugt min pc ikke mange min den stod uberørt inden scanningen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 15:52

Så prøv at lade den stå uberørt uden at scanne - så vil det jo vise sig....

Du kan også gå i kontrolpanel - strømstyring og se om noget er sat op til at slukke....

Det er de fleste notebooks men en stationær ville jeg ikke lade selvslukke....

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-09-08 16:08

andre bud på problemet ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 16:12

Er det ikke nok hvis det løser det

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-09-08 16:19

synes ik det løser det desværre og ikke nok med det så har jeg atter en gang med orig cd formattert cdrev og reg mig til HP med min mail adress og og mit navn men den kasse kommer igen igen og spørger efter min mail adresse og mit navn før jeg kan reg mig hvad pokker er HP FOR NOGET MØG OG HVORFOR PUPPER DEN KASSE OP IGEN igen sg ski.e træls

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 16:22

Tror du ikke lige du skulle få en "kyndig" til at sidde ved siden af....

Det lyder lidt som om du laver en hel del "fejl".....

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 27 point
Dato : 04-09-08 16:46
Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 04-09-08 20:39

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-08 21:30

velbekomme - fik du løst problemet ???

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-09-08 21:43

ikke end nu ringer til dem i morgen for at se om de kan hjælpe men mon ik de kan det er jo noget de burde vide noget om jo deres produkt

forsat god dag til dig og atter tak for hjælpen