/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig billetter med fly
Fra : melani01
Vist : 721 gange
20 point
Dato : 04-09-08 14:22

Jeg skal rejse fra kbh til Nurnberg tyskland, er der en sød person der kan finde ud af en billig billetter med flyv.

Vh
Melani

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-09-08 14:26

Hvor gammel er du? Skal du retur? Hvornår skal du rejse?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-09-08 14:34

Nå det ved du ikke. Men uden disse oplysninger er svaret ikke præcist, men du kan komme tur/ retur for 1.941,- kr.

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 04-09-08 14:42

Hvis i finder en billig billetter så må i gerne sende linket

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-09-08 14:44

Hvis du finder oplysningerne, så kan det være du kan få hjælp

Citat
Hvor gammel er du? Skal du retur? Hvornår skal du rejse?

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 04-09-08 14:47

Klume

Hvad er det du taler om.. Hvis du kender en hjemmeside hvor de sælger billig billetter så kan du være behjælpe at sende det ellers andre ting er jo meget spild af din tid

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 14:53

Hop over grænsen og stig på toget....

Så kommer du frem for 70€

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 04-09-08 14:54

Melani - du efterspørger, om nogen kan finde ud af nogle billige billetter. Det er jo ret væsentligt, om du skal have en enkelt eller retur rejse, om du er under en vis alder og derfor kan få rabatter og hvornår du skal rejse - er det uden for eller inden for højsæson, er du væk over en weekend, hvilke ugedage skal du rejse på osv. Nogle flyselskaber er billigere, hvis du er væk over en weekend - nogen er ikke, og nogle er billigere, hvis du rejser om tirsdagen og/eller er væk over en uge.
Derfor spørger Klumme til de oplysninger, da det ellers er ret umuligt at hjælpe dig helt specifikt og finde den helt rigtige løsning, der passer til netop dit behov. Det er da simple spørgsmål?

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 04-09-08 14:58

Du har ret og jeg forstår også Klumme men mit spørgsmål var mere om I kendte en flyv selskab fordi at ordne en billetter kræver at man skal vide tidspunktet, alder og retur al de spørgsmål tror jeg ikke at der er nogen der kan besvare det er mere mig selv der kan. Men det er mere om en hjemmeside. Jeg kender selv SAS men er meget dyrt lige på nuværende tidspunkt. Jeg vil rejse for en weekend.

Men tak for jer alle sammen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 15:05

Tast "billig flybillet" i google så kommer der et par millioner sider.....

Hvis du ikke VIL have hjælp er der jo ingen grund til at spørge....

Uden oplysningerne er det jo UMULIGT at finde den billigeste.....

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 04-09-08 15:10

Jeg kan da sagtens henvise dig til et hav af flyselskaber, men vil jo gerne henvise dig til den rigtige. Der er det jo vigtigt at vide, om du er over eller under 26 fx. Nogle flyselskaber har billige billetter når man flyver ud, så det er jo vigtigt at vide, om du skal hjem igen med fly eller om du kommer hjem på en anden måde eller slet ikke skal hjem igen. Nogle flyselskaber er rigtig billige, hvis du fx rejser en torsdag og først kommer hjem om mandagen, men er til gengæld rigtig dyre, hvis du rejser torsdag og skal hjem lørdag. Derfor er det da relevant at vide.
Vil du ikke oplyse de ting, så søg - som refi siger på billige flybilletter på google.

Det er lidt ligesom at købe en jakke; er du hun eller hankøn, er du stor eller lille, tyk eller tynd, kan du lide rød eller blå, er du til pels eller ej, skal det være sommer eller vinter. Nogle ting kan man bare ikke finde frem til uden at have en lille smule oplysninger.

God jagt

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 20 point
Dato : 04-09-08 15:30

Såvidt jeg kan se er der vist kun Lufthansa og som en anden fortalte der har direkte flyvninger til Nürnberg fra CPH.
Andre ruter går over Zürich i Schweitz, set på http://www.flyrejser.dk/ når man søger på Alle/Billigste

Sætter man sig død og pine fast på bestemte afrejse/hjemrejsedage kan man komme ud for ventetid ved skift, f.eks var der et sted ventetid i Zurich på 6 timer, prøv at få en fridag mere hvis Du løber ind i ventetid og lander på destinationen eller hjemkommer klokken: lort.dyt

Endelig hvis Du booker online skal Du være sikker på tasterne, tjek alt dobbelt inden accept, hvis Du skriver forkert tidspunkt hænger Du på billetten, og en stavefejl i navnet kan betyde afvisning ved Check-In.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-09-08 15:49

Citat
men mit spørgsmål var om I kendte en flyv selskab
Ja det skriver du nu, men det var ikke det du skrev i starten af tråden. Jeg kan sgu da kun forholde mig til det du skriver, så fald du bare ned bassemand og find selv din billet. I'm out

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-09-08 15:57

Luffe. Han ender sgu da i Johannesburg på 1. klasse LOOOL

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-09-08 16:39

Jep, samme plejehjem som Mandela

Jeg har nu booket selv hos SAS og Aer Lingus, no problemo.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-09-08 17:06

ja det fungerer fint, men de skal ha de oplysninger de skal ha...sån er det bare.

Godkendelse af svar
Fra : melani01

Dato : 04-09-08 17:11

Tak for svaret LuffeA. Jeg har lige booket en billet fra den hjemmeside hvor du har sendt til mig. Det er næsten halv pris i forhold til de andre flyvselskaber.

Tak for jer alle sammen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-09-08 17:17

Systemet skal såmænd nok sige til hvis der mangler noget, undtagen nogle bogstaver i navnet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-09-08 17:23

Selv tak *S*

Skriv omgående biletter og andre papirer ud når Du får dem, ville være synd hvis computeren gik på r****
Og et lille tip før sikkerhedskontrollen: Tøm lommerne for ALT, også plastickamme m.m. og læg det i håndbaggagen, så går det hurtigere.