/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
pegasus-ingen billeder
Fra : fruSkrap
Vist : 575 gange
500 point
Dato : 04-09-08 08:33

Jeg har som et forsøg installeret Pegasus.
Jeg starter en ny meddelelse - trækker et foto ind i mailen - skriver en tekst - og sender mailen.
Mailen ankommer - teksten er der, men billedet (som er det primære) mangler. Hvad gør jeg forkert?
På forhånd -- tak for hjælpen
venlig hilsen
fruSkrap

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 04-09-08 08:37

Du skriver du trækker billedet ind i mailen, normalt trykker man på en papirclip i toppen, for at få billedet vedhæftet... men det er måske noget andet med Pegasus??

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 04-09-08 08:46

til Olesen-50
ja, man kan trække billedet ind i mailen, det er netop den funktion jeg går efter (skal bruges af handicappede) -
det er lykkedes 2 gange, men det skulle jo gerne lykkes hver gang.
fruSkrap

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 04-09-08 09:05

Prøv med den SAMME mail og SAMME billede og SAMME modtager men i et andet mailprogram....

Tror ikke fejlen ligger hos dig hvis det "kun" svigter af og til...

Årsagen er i så fald modtagers indstillinger der ikke er sat op til at modtage den slags....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-08 09:13
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-09-08 09:44

man kan godt bruge drag 'n' drop når man vil vedhæfte filer i outlook og outlook express, om man kan med pegasus det ved jeg ikke har aldrig prøvet programmet. Har du kigget i indstillinger om der er noget der, ellers brug google.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-08 10:26

kender ikke pegasus godt nok - men har hørt om lige det problem før

kan funktionen insert picture ikke bruges ?

ved at det somme tiden svigter og må laves om men til slut virker det - det lader til at det er en generel fejl der opstår med mellemrum desværre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-08 10:30

http://community.pmail.com/forums/thread/7003.aspx det ser ud til du ikke er helt alene om det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 10:42

Snakker I ikke forbi hinanden

Problemet er jo ikke at sætte det ind - det er MODTAGER der ikke får det.....

Eller har jeg misforstået noget

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 04-09-08 11:03

Tak for svaret refi. Jeg har opgivet Pegasus, det er godt nok for ustabilt. Har fundet Mozilla Thunderbird og det ser ud til at køre.
venlig hilsen
fruSkrap

PS. tak til alle der har skrevet en kommentar