/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fjerne selealarm i Citroen C2?
Fra : goldeneye
Vist : 1182 gange
200 point
Dato : 04-09-08 07:25

Er det muligt at fjerne selealarmen (hyletonen hvis man ikke har sele på) i en Citroen C2 årgang 12/2004?
Findes der ikke en eller anden form for "workaround" der gør det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-08 08:12

Du kan jo, hos en hugger finde en kobling og bruge den,
uden sele.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-09-08 08:17

Sikkerhedssele er altså lovbefalet hvis nogen skulle have glemt det.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 04-09-08 08:29

Citat
Sikkerhedssele er altså lovbefalet hvis nogen skulle have glemt det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 09:24

C5 har "følere" under sæderne (med stiksamlinger)

Muligvis det samme i C2....

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 04-09-08 10:16

Sikkerhedsseler redder liv, men hvis du kun blokker din egen so ok med mig

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 04-09-08 11:39

Er ikke interesseret i at bruge en kobling, selen bliver skam brugt.

Havde tidligere en Focus hvor man ved hjælp af en speciel måde at låse dørene på og sætte selerne i kunne slå hyletonen fra. Håbede dette også fandtes til en C2'er.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-09-08 13:47

hvis du bruger selen, hvad er så problemet?

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 04-09-08 17:21

Hyletonen SKAL være røv irriterende - ellers glemmer du jo bare selen.

Hvad vil du gøre hvis olie lampen begynder at lyse ? - skrue pæren ud for at undgå det irriterende røde lys ?