/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Anders Mattesen Anden på Coke
Fra : scrubber
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 03-09-08 23:01

Hej er der nogen der kan fortælle mig om det er muligt at få det sidste show fra Anden som hedder "Anden på Coke" på skrift.
Skal bruge det i undervisningen på HHX for at arbejde med det sprog er bruges der.

Så derfor er der nogen der ved om man kan få det på skrift !

på forhånd tak

mvh scrubber

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-09-08 08:18

vil du have showet på skrift eller bare dvd??

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 04-09-08 09:20

www.anden.dk så kan du skrive til anders og spørger

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 04-09-08 09:22

Bare på skrift da vi skal arbejde med hans tekster

mvh scrubber