/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Computer vil ikke starte op
Fra : KilroyK
Vist : 438 gange
123 point
Dato : 03-09-08 20:34

Jeg har en computer som ikke vil starte op.
Når man trykker på tænd-knappen begynder den at starte op indtil den kommer til skærmen hvor man skal logge ind. Det er en fejl at det er sat til fordi at der er ingen kode så der skal man bare trykke enter uden at skrive noget. Så begynder at komme til skrivebordet, men så ligepludselig begynder computeren helt forfra og efter nogle minutter er den tilbage ved login-skærmen. Jeg har prøvet det mange gange.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-09-08 20:53

Har du lige installeret servicepack 3 til Windows XP?

Clou

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-09-08 20:54

Citat
I've heard that there are only two types of computer users in the world. The first type is the person who has had their computer crash. The second type is the person who will have their computer crash....

Of the record.

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 03-09-08 21:03

clou, det ved jeg ikke. Pc'en er normalt ikke i brug og jeg tror ikke engang at den er blevet opdateret i et år.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-09-08 21:24

ok - det var bare en idé, for min computer lavede det samme efter den opdatering

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 21:24

Er det overhovedet er "lovlig" win installation - ellers har du årsagen.....

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 03-09-08 21:37

Yup, fuldt lovlig!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 21:55

Prøv i fejlsikret tilstand.....

Har den stået et helt år er den vel "rustet" sammen.....

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-09-08 22:00

Sæt Windows cd'en i og genstart igen - har du ikke selv cd'en, så lån en af naboen - tryk så på reparer, når du får muligheden.

Ellers prøv at blæse den ren bag på, måske er der støv i systemet efter 1 år uden brug!

Clou

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 03-09-08 22:31

som refi siger Prøv i fejlsikret tilstand, hvis du kan kommer der til så kan du rense din pc med antivirus, hvis det ikke hjælpe så prøve systemgendannelse

Annuller spørgsmålet
Fra : KilroyK

Dato : 07-10-08 06:43

Fandt selv ud af det.