/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Til Uffe
Fra : briani
Vist : 426 gange
1 point
Dato : 13-03-03 18:48

Hej Uffe
Du skriver i dit tip
http://www.kandu.dk/dk/tip/3287.
Hej...
Hæng nogen annoncer op i det lokale supermarked og lign.
Jeg har ikke tal på hvor mange tip du efterhånden har lavet, men jeg tror nok de fleste har fattet at de kan skrive til dig på fdfritid@mail.dk hvis de ønsker at sælge/købe tøj.
-------------------------------------------------------------------

Når jeg gennemgår majjak historik,så kan jeg læse at der kun er kommet dette ene tip
Hvor er alle de andre du nævner Uffe????
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-03-03 18:54

Tillæg
Hvorfor skriver du overstående som et tip?
Kan du ikke oprette et spørgsmål til majjak i stedet for?
Så har han/Hende muligheden for at komme med en kommentar ikk?
Men selfølgelig så giver det ikke superpoint

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 11 point
Dato : 13-03-03 18:57

Det har du da ret i.....men jeg kan e-mail adressen udenad efterhånden, så jeg lavede lige en søgning
http://www.kandu.dk/dk/tip/3286
http://www.kandu.dk/dk/tip/3274
http://www.kandu.dk/dk/tip/3272
http://www.kandu.dk/dk/tip/3251
der er nogen af dem, men de er blevet slettet.......så jeg går udfra kandu.dk også var blevet træt af det !!!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 18:59

Hvad er der at diskutere ????
At det var en anden bruger havde jeg ganske vist ikke set

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-03-03 19:22

Hvorfor disse links som du henviser til,er blevet slettet,det ved jeg ikke.
Står man og mangler mode tøj til fornuftige priser
Så kan jeg da ikke se at der er noget galt i tippet.
Men hvorfor lege
Når vi har kandu
Hvis du forsætter sådan,så er teamet bag Kandu snart arbejdsløs
Men kan man ikke score billige point ved formodet svar,ja så er det sku godt at man kan i tips.
Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 19:30

get a life briani ....det er dog utroligt som du bare skal finde noget du kan hakke på mig over

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-03-03 19:40

aj hvor er i søde..

huuuiiiii se en kakaofugl ----------------------->

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-03-03 06:04

Det er helt normalt for briani - Han er blot en ortografihæmmet brokrøv, som også var medvirkende til at konkurrenten "findsvar" gik i stå.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-03-03 11:00

Til Ram2
Det er da helt utrolig at du kan blive ved med at være ked af,at du ikke kan bruges som madredaktør mere på den omtalte konkurrents side.
Har du ingen familie eller venner som kan trøste dig?
Ellers så prøv at tage en snak med din egen læge,og forklar ham at du simpelthen ikke kan komme over, at du ikke mere kan bruges på,den omtalte side.
De bedste hilsner og ønske om en god bedring
Brian.
PS-Nu kan jeg ikke svare på om den omtalte side er gået i stå,da det er meget længe siden jeg meldte mig ud derfra.

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 16-03-03 22:00

Tak for svaret Uffe29.
Ja så er både dit tip,og den om modetøj slettet fra kandu
så kandu må jo også være godt træt af det omtalte links.
PS-lad nu være med at føle,at jeg hakker på dig,for det har intet på sig
MVH Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-03-03 22:07

mig eller ram2 *LOL*

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-03 22:16

Hej Uffe
ja nu kommer jeg da i tvivl
nej det var dig jeg mente
Forsat god aften herfra
Brian