/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
AV kanal på Philips tv
Fra : Nanabn
Vist : 1182 gange
50 point
Dato : 03-09-08 11:04

Hej!

Min kæreste og jeg har lige købt et brugt Philips tv model 25PT452A /13.
Der fulgte ingen fjernbetjening med (vi får den måske senere), men vi vil meget gerne kunne se video og spille PS2 mm.
Problemet er så, at vi ikke kan komme over på en AV kanal - tv'et kan kun vise ned til kanal 0, og når vi tænder for dvd'en eller PS2'eren kommer der ikke noget billede frem.

Hvad kan vi gøre?

Mange tak!!!!!

Kommentar
Fra : gril

Dato : 03-09-08 11:20

i kan jo købe en Universal fjernbetjening de koster ikke så meget

www.thansen.dk/product.asp?c=2078899643&n=702596628&pn=702598205

Kommentar
Fra : Nanabn

Dato : 03-09-08 11:38

Vi har ikke så gode erfaringer med universal fjernbetjeninger - vi har to som ikke rigtig vil virke.

Men tak for tippet alligevel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 11:57

Kanal 0 er normalt også AV......

Men dt kan jo være det IKKE er samme kanal som jeres udstyr....
Hvorfor overhovedet købe et TV der mangler det halve....

Men her er din fjernbetjening....

http://www.replacement-remotes.co.uk/products/Philips-25PT452A-13.shtml

og her en manual...
http://www.nodevice.com/user_manual/philips/tv1/25pt452a13.html

Håber du kan lidt sprog...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 03-09-08 13:35

Alle de fjernsyn jeg har haft, der har TV'et selv slået over på AV, når man tændte for DVD/VHS.
(Selvfølgelig kræver det at man bruger et fungerende SCART-SCART-kabel)
Ud over det, så plejer der da at være en knap på TV'et, hvor man kan slå over på AV

Ellers er det vel bare at gå ind på et hvilketsomhelst radio/tv-værksted og spørge om de har en Philips fjernbetjening i overskud fra et defekt apparat, der kunne passe.

Pas i øvrigt på de google-ads der er på linket fra Refi. Det er malware i stor stil...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 13:39

Det er jo risikoen hvis man vil have noget gratis og ikke er beskyttet....

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 03-09-08 15:38

Det er din mening...
Jeg synes sgu ikke, det er i orden at ødelægge folks computer for at tjene penge.

Man kan sagtens reklamere og have en side kørende, gratis for brugere, uden malware.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 16:01

Citat
for at tjene penge

DERFOR

Men det er da ikke noget problem hvis man er ordentlig beskyttet....

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 03-09-08 16:32

Jo, det er et problem...
Du negligerer det bare - Men dit liv har jo heller ikke mere indhold end hvad du kan nå fra computerbordet.

Når man risikerer at blive slået ihjel på gaden, fordi man går på den forkerte side,
så er det heller ikke noget problem, hvis man er "ordentligt beskyttet" ???

- Og lad så venligst være med at del-citere mig, men gør det i rette sammenhæng.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 18:41

Træk de bukser op - der LUGTER

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 03-09-08 21:13

Det er ellers til ære for dig og R*v-slikker-banden, at jeg har valgt netop det billede.
Men det har du sgu nok for travlt med din nyttesløse pointjagt, til at opfatte...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 21:17

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 21:18

Det lyder da rart du gør noget for MIG....

Takker...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 03-09-08 21:28

Ja, du gider j oikke selv

Kommentar
Fra : Nanabn

Dato : 04-09-08 08:54

Vær venlig ikke at bruge min tråd til personlig diskussion!