/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
låne penge
Fra : Kenneth285
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 03-09-08 09:44

Hej jeg og dame står i rki og kunne godt tænke os at komme ud af rki og ville høre om i kunne hjælpe oz men at finde et sted hvor man kan låne penge selvom man stå i rki til man kan få betalt det ud og start på en frisk igen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 09:49

Hvor stort beløb....

Hvad ejer I af værdier...

Hvor længe har I haft SAMME bank...

Det er oplysninger der er nødvændige for overhovedet at komme videre....

Ellers er der kun familie og venner tilbage....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 09:50

Og selvfølgelig jeres bruttoindtægt...

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 03-09-08 10:09

Har I ingen sikkerhed så er der kun familie og rockerene tilbage.

Glem det - formålet med RKI er netop at udlånerne kan undgå 'sådan nogle som jer'. Dette er ikke personligt ment - jeg kender ikke situationen - men faktum er at I har udvist manglende vilje/evne til at overholde afbetalingsaftaler. Ville DU låne penge ud til den slags når du kunne vælge at udlåne til folk med bedre papirer?

Få oversigt over situationen og start fra en ende af.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-09-08 10:39

Man ser tid efter anden nogen der tilbyder lån uden om RKI, men renterne er højere end risikovilligheden.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-09-08 11:13
Kommentar
Fra : constancef

Dato : 03-09-08 19:19

hejsa

Hvilken tankegang at låne penge for at betale anden gæld, det vil altid være dem med ågerrenter der vil gå med til det, nej smøg ærmerne op og kom ud af den gæld, med rimelige afdrag som i kan magte, det tager tid, men så kan i starte på en frisk, men stift nu ikke tårnhøj gæld, så kører rumlen igen. I skal nok klare den .
Held og lykke
vibeke