/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tastaturer til PCére
Fra : Birdie56
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 02-09-08 18:47

Vi har flere PCére i samme lokale med trådløse tastaturer.
Skønt.
Men desværre kan vi kun skrive på eet tastatur ad gangen. Det ene tastatur blokkerer for det andet.
Så det er noget Hø.
Og lidt håbløst!!!
Er der nogen der her kan fortælle, hvad vi skal gøre for at alle arbejdspladser kan køre på een gang?
Birdie56

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-09-08 18:50

Forksellige tastaturer kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 02-09-08 18:50

iskal vel bare kode et tastatur af gangen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-09-08 19:04

Køb tastaturer med ledning og drop det trådløse, så er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-08 19:05

Når nu den første er kodet ind, låser den sig jo til netop det tastatur og frekvens. Så skal de efterfølgende jo bare laves på samme vis.

Ellers er der måske mulighed på senderen og tastaturet at sende på forskellige kanaler.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-08 19:06

Måske du kan bruge det her til noget? http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=163575&fid=0

Mange tastaturer kan jo kun bruge 2 kanaler derfor får du inteferens. Tror du skal ha fat i tastaturer der kører via bluetooth!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-08 20:19

tedd

et 4 år gammelt link det er da vist lidt for langt ude især da vi taler trådløse tastaturer eller kvaliteten af dem.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-08 05:36

Principperne er stadigvæk det samme. Vi mangler at få at vide hvilke tastaturer det drejer sig om og dermed hvilken overførselsteknologi de anvender!

Kommentar
Fra : Birdie56

Dato : 13-09-08 16:30

Undskyld at jeg først svarer nu - men der kom lige lidt sygdom i vejen!!!!
Men mit problem er stadig ikke helt løst.

De er begge Logitech trådløse armaturer
1: Logitech Internet Pro Y-RK56A
2: Logitech Cordless Desktop EX110.
Måske dette kan hjælpe mig, således at alle kan skrive på samme tid uden problemer

Kommentar
Fra : edison

Dato : 13-09-08 17:04

er der ikke under tastatu/mus og modtager. en switch hvor du kan skifte kanal, så ikke de køre på samme kanal.

Kommentar
Fra : Birdie56

Dato : 13-09-08 17:19

Næh slet ikke på de to som vi har af ovennævnte Logitech -
Og der er ej heller noget som indikerer at..............

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-08 18:04

har du inst denne software til dine tastature... http://www.logitech.com/index.cfm/433/154&cl=dk,da?softwareid=671&osid=1

Kommentar
Fra : edison

Dato : 13-09-08 18:04

ellers gør det

Godkendelse af svar
Fra : Birdie56

Dato : 15-09-08 18:26

Tak for svaret edison. Det virker ihvertefald endnu da.