/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Navn på sang eller kunstner
Fra : Thorendal
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 02-09-08 18:08

På det seneste har jeg hørt en sang spillet på tv2 radio, jeg har dog på fornemmelsen, at den ikke er så ny igen, som den er for mig. Jeg vil så gerne finde ud af, hvem der synger den, men tv2 svarer mig ikke, når jeg kontakter dem om playlisten.

Det eneste jeg kan af teksten er "don't you be so bitter, try to have a little fun" og så noget med sparkles and glitter. Det er en pige der synger.

Hvem er det og hvilken sang er der tale om?

Mvh Thorendal

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-08 18:16

Hvilken genre?

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 02-09-08 18:18

Det er sådan noget lidt stille musik. På et tidspunkt blandede jeg den sammen med den der sang fra reaxona-reklamene. Meget melodiøst og roligt - uden at man falder i søvn altså.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-09-08 19:39

Når jeg søger på google, ser det ud som om der skulle være en playliste... jeg må have kikket mig blind på deres hjemmeside, for jeg kan godt nok ikke finde den

Prøv at læg mærke til tidspunktet den bliver spillet næste gang, og ring Telefon 65 91 91 91
om ikke andet må de da fortælle dig, i tlf, hvor du finder playlisten.

På deres hjemmeside, står der de får mange henvendelser, så der er da håb endnu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-09-08 21:32

Er det Amy Winhouse med Stronger Than Me
http://www.amywinehouse.co.uk/

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 02-09-08 22:54

Nej, det er det ikke, desværre.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 13-09-08 13:37

Fik du ringet til dem??

Godkendelse af svar
Fra : Thorendal

Dato : 13-09-08 14:31

Tak for svaret Nordsted1.

Nej, det gjorde jeg ikke, men jeg hørte i torsdags i deres nye radio, at det er Heidi med Switch. Så problemet er løst
Kan god anbefaldes at lytte til på youtube!