/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Væg i lecablokke
Fra : g7790210
Vist : 764 gange
50 point
Dato : 02-09-08 09:42

hejsa.
jeg står og skal til at mure en væg på min terrasse op i lecablokke.

jeg er af mureren blevet anbefalet at gøre det med sand+cement. men kan man ikke gøre det med fliseklæb i stedet? synes det er meget nemmere at arbejde med....+ jeg har en masse i overskud.

Kommentar
Fra : return

Dato : 02-09-08 11:18

her er et link som du måske kan bruge det fortæller ihvertfald at det kan bruges udendørs

Kommentar
Fra : return

Dato : 02-09-08 11:19

sorry glemte lige at hæfte linket ved så her får du det
http://www.billigbyg.dk/shop/lip-multi-fliseklaab-15620p.html