/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Ingen lyd i centerhøjtaleren.
Fra : Jimmi_S
Vist : 516 gange
150 point
Dato : 13-03-03 16:56

Jeg har et Creative surround 5,1. Problemet er at der ikke kommer nogen lyd ud af centerhøjtaleren. Eller det vil sige det gør der når jeg tester det eller spiller spil. Jeg har de nyeste driver…

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 13-03-03 19:05

Hvis du spiller spil og tester - og der kommer lyd ud af centerhøjtaleren, ja så virker det. Du skal lige tænke på at det ikke er alle lydkilder der er lavet til surround...... Hvis man kører med digital surround, så er stereo - stereo og ikke noget i centerhøjtaler - ellers skal man bruge ProLogic surround - der kan man "tvinge" lyd til centerhøjtaler.

Ellers må du præcisere dit problem lidt nærmere......

Mvh

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 13-03-03 23:30

Jeg vil bare gerne have at der kommer lyd ud når jeg ser DVD film. Er der et program jeg kan bruge?? jeg bruger Windows Media Player.

Accepteret svar
Fra : gabeman

Modtaget 150 point
Dato : 31-03-03 21:29

Prøv PowerDVD

hilsen
Gabeman

Godkendelse af svar
Fra : Jimmi_S

Dato : 01-04-03 00:16

Tak for svaret gabeman.