/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HP reg kommer frem konstant?
Fra : return
Vist : 686 gange
26 point
Dato : 01-09-08 14:12

hej

har en HP bærbar mit problem er at der hele tiden pupper en kasse op hvor man skal reg sin hp
men har udtyldt alt det den spørger første gang jeg startede pc op hvorfor pupper den så nu hele tiden op med de samme spørgs mål så som navn og e-mail begger er udfyldte korrekt og har valgt de ikke må kontakte mig hverken via mail eller tlf så er der ikke mere man kan udfylde og klikker next og så udfør den den men den pupper så bare op med sasse kasse i gen for at spørge om det samme hvordan løser man dette ???

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 01-09-08 14:21

jeg tror der gået noget galt prøv igen
har selv hp ingen problemer her

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-09-08 15:10

den bliver ved med at komme frem forstår det ikk

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-09-08 16:22

hvordan kan det være den bliver ved med at puppe op konstant nogen der har et bud på hvordan man løser det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-08 17:22

kører du med trådløst modem ? for jeg ved mange har en lille boks der liiiiige skal have id og pinkode

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-09-08 18:52

>miritdk>

nej jeg køre modem koblet til en router og ja så er jeg jo trådløs men vel ikke på den måde du mener ????

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-09-08 21:21

Måske prøver den at lægge en cookie på din PC, men det har du blokeret, og så kan den ikke "se", at du allerede har registret den.

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-09-08 21:45

hvordan løser jeg så problemet hvis jeg har blokeret det ???

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-09-08 21:51

Du ændrer indstillingerne i din browser.

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-09-08 21:54

og hvordan gør man det er ikke super nørd

Kommentar
Fra : return

Dato : 02-09-08 11:57

ikke nogert af det her der virker

Annuller spørgsmålet
Fra : return

Dato : 02-09-08 11:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål