/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Brugt Våbenskab købes
Fra : marrado
Vist : 2734 gange
20 point
Dato : 01-09-08 13:22

Hej derude,

Jeg leder efter et brugt våbenskab til 3 eller 5 våben. jeg bor på sjælland og vil gerne komme hente at hente det.
grunden til jeg vil have et brugt våbenskab er fordi jeg er studerende og har en lille budget

håber der er nolgen er kan hjælpe mig

Mvh jesper

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 01-09-08 13:24
Kommentar
Fra : marrado

Dato : 01-09-08 15:04

Tak for svaret men våbenskabet er desværre solgt øv

Accepteret svar
Fra : steffen15

Modtaget 20 point
Dato : 01-09-08 15:15

ej øvv prøv dba.dk

Kommentar
Fra : marrado

Dato : 01-09-08 20:15

tak,
har også prøvet men det er håbløs at finde en til under en tusse det her er lidt en sidste løsning
der må være en løsning ...

Kommentar
Fra : nenner1

Dato : 05-09-08 19:42

under en tusse? det kan du godt glemme! koster jo ikke mere end 2tusinde fra ny og det er jo ikke ligefrem noget der bliver slidt og folk skifter i tide og utide

Kommentar
Fra : marrado

Dato : 07-09-08 19:25

Tak for Hjælpen så er der ikke andet at gøre end at spare op ...

Godkendelse af svar
Fra : marrado

Dato : 07-09-08 19:25

Tak for svaret steffen15.

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 23-10-08 14:58

I jægerkredse har jeg hørt at nogle også anvender et brugt pengeskab som våbenskab. Materialet er jo stort set det samme - dog skal man lige tilse pengeskabet inden køb - idet der ofte er hylder i et pengeskab og hvis disse ikke kan fjernes kan man ikke have sine våben stående. Nogle butikker / butikskæder sælger meget billigt ud af brugte pengeskabe, hvis man selv henter dem (jeg ved ikke hvad dine muligheder er i den forbindelse, da de jo er ret tunge, men måske har du en god ven med en palleløfter eller lign.)