/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nettet hopper af
Fra : Mille1966
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 01-09-08 13:02

Vi har 4 bærbar her i huset 3 med xp (de virker perfekt) og EN MED VISTA en Hp den er kun på nettet mellem en halv til en hel time.også må jeg genstarte igen så træls.Min Pc mand har givet op alt er opdateret ,Hp support skriver jeg sammen med på mail for at få løst problemet,men jeg tror osse de har givet op. den har sammen lagt været brugt max 8-10 timer.

Her er den mail jeg skrev og det svar jeg fik tilbage
Tak fordi du kontaktede HP Teknisk support.

For at tage tingene bagfra.

Der findes en gendannelses-partition på computeren, så du kan gendanne computeren uden en Windows Vista DVD. Du kan dog også lave en gendannel-DVD, og det vil jeg klart anbefale, som kan bruges, hvis du af en eller anden grund ikke kan bruge gendannelses-partitionen.

Du kan læse om brugen af gendannelses-partitionen og hvordan du brænder DVD'erne her: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00820666.pdf

Med hensyn til dit netværk, er det så et trådløst netværk eller kabel-netværk?

Hvis det er et trådløst netværk, vil jeg bede dig prøve følgende, næste gang du ikke kan komme i forbindelse med netværket:
1. Gå ind i Start menuen og vælg Kontrolpanel.
2. Tryk på linket "Klassisk visning" ude til venstre.
3. Dobbeltklik på System.
4. Tryk på linket "Enhedshåndtering" ude til venstre.
5. Trykke på plusset ud for Netværkskort eller Netværksadaptere.
6. Hvilke enheder står der derunder?

Kontakt mig venligst igen med svar på spørgsmålene, så din sag kan blive behandlet hurtigst muligt.

Hej Morten

Under netværkskort stå følgende enheder:

Bluetooth-enhed(rfcomm protocol tdi

Bluetooth-enhed personal Area Network.

Intel(R ) Pro/wireless 3945ABG Network Connection

Realtek RTL8168/8111 Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC( NDIS6,0)

Er her nogen på Kandu der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : edison

Dato : 01-09-08 17:31

prøv i kontrolpanel, og find strømstyring. og der slå strømstyring fra på netkortet,

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 02-09-08 09:13

Nu er jeg inde i kontrolpanel og har fundet strømforsyring ! hvor finder jeg så strømstyring fra på netkortet ?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 02-09-08 18:47

hejsa igen. du skal i kontrolpanel. enheds håndterin, find net kort, og der er en funktion hvor du kan fjerne strømstyring for netkort

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 03-09-08 13:54

Tusinde tak nu har den været på nettet konstant i 1 1/2 døgn med strøm ,rigtigt dejligt
men nu tog jeg strømmen fra den og så hopper den af nettet når den går i dvale men kommer dog på igen når jeg trykker enter ! har du osse en løsning på dette

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 50 point
Dato : 03-09-08 19:50

yeps. i kontrolpanel strømstyring, ka du justere hvordan din maskine skal virke om den er på batteri eller 220 volt
prøv dig lidt frem

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 03-09-08 20:01

Du er dagens helt

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 03-09-08 20:10

Jeg tor den er der
ti tusinde tak
Hp support og vores ejen EDB support havede givet op og sagde vi slulle kaste den i den i vandet
Jeg ville gerne give dig nogen flere point men jeg er ny bruger og har ikke meget at give af

Godkendelse af svar
Fra : Mille1966

Dato : 03-09-08 20:39

Tak for svaret edison.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 04-09-08 20:01

det er dejligt at kunne hjælpe. god fornøjelse.