/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Frigang i koblingspedalen.
Fra : Curlybone
Vist : 4071 gange
20 point
Dato : 01-09-08 10:52

Hvorfor skal der være frigang i koblingspedalen?
Håber på meget hurtig svar tak.
Det er da jeg er på kursus og vi er igang med og løse opgaver nogen der kan hjælpe mig lidt. :D
mange tak..
Venlig Hilsen Mikkel.

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 30 point
Dato : 01-09-08 11:23

Man kan sige, at frigangen sikrer fuld tilkobling.
Hvis der ikke er frigang, kan man ikke mærke, om der faktisk er et let konstant tryk (træk på mc'er) på koblingen.

Kommentar
Fra : Curlybone

Dato : 01-09-08 11:29

Kanon rigtig mange tak for svar. det var virkelig fedt. vi har diskuteret det meget i klassen og kunne ikke finde ud af det. Mange tak skal du have mester..

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 01-09-08 11:37

Hvis der ikke er frigang kan du ikke umiddelbart vide om koblingen har helt fat eller slirer.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 01-09-08 11:47

lækker kommentar, men du må da gerne give et klik på accapter svar, lidt point og stjerner luner jo.

Godkendelse af svar
Fra : Curlybone

Dato : 01-09-08 12:28

Tak for svaret hjkofoed.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 01-09-08 13:16

Mange tak, og held og lykke med jeres kursus