/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Downloade fra youtube
Fra : Scoresmølf
Vist : 1299 gange
100 point
Dato : 01-09-08 10:36

Nogen som ved hvordan man downloader fra youtube og kan disse konverteres til mp3

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 01-09-08 10:42

http://www.download.dk/index.asp?prog=36729

Youtube Video File Downloader 1.0.0.1 Freeware

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 01-09-08 10:44

Nedenstende er en beskrivelse af Youtube Video File Downloader 1.0.0.1 Freeware programmet
frit oversat af Google

YouTube Video File Downloader er en nem at bruge programmet til at hente video filer fra Google, YouTube og andre hjemmesider. Du kan hente hjælp grab og holde flash film eller videoer, og du kan derefter brænde dem til cd eller dvd til offlinegennemsyn fra følgende tolv Sites: Du tube, Google Video, Daily Motion, MySpace, angryalien, ThatvideoSite, ZippyVideoes, Blip.tv , Break, Putfile, Bolt. YouTube Video File Downloader har mulighed for enten at overvåge Windows klippebordet til video links til de websteder, og en gang en video-link er påvist, video eller film, automatisk vil blive downloadet. Eller du kan blot kopiere og indsætte web-side URL (eller link URI), der indeholder video fra (12) støttet websteder til download side. Så kan du begynde at downloade listen. YouTube Video File Downloader har evnen til batch downloading multiple video-streams fra flere video-sharing sites. YouTube Video File Downloader er en nem at bruge programmet til at hente video filer fra Google, YouTube, DailyMotion og 8 andre populære video-sharing sites â € " andre steder vil blive tilføjet i fremtidige versioner-og konvertere dem til iPod video format. Således kan brugeren få den hentede RAW video-fil og også den konverterede fil, der er placeret på brugerens harddisk (HD) og i hans mappe med valg. Når brugeren griber og holder flash film eller videoer, han kan brænde dem til cd og dvd til offlinegennemsyn.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 01-09-08 10:46

Du kan bruge dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

og her har o.v.n lavet en perfekt brugsanvisning

Download fra youtube

Her kommer en delvis kopi af et indlæg jeg skrev i et andet spørgsmål: YouTube videoer er i .flv format (flashvideo) så kan du læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16608.aspx det er mest for at blive guidet i installation af codecs pakken, den i tippet er ikke opdateret, for at få den nyeste skal du hente her: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version og installer den pakke, som jeg viser i de Peecee billeder der er link til, så kan du se videoer fra YouTube i Windows MediaPlayer, for at få den bedste oplevelse med YoutubeDownLoader, så skal du når du første gang du åbner programmet, klikke på den lille mappe der er ude til højre for at vælge den mappe du vil gemme videoerne i, efter at have valgt mappe, så er det bare at kopierer url ind i YoutubeDownloader og klikke på OK når prikken er i Download Video From YouTube, det nederste afsnit i tippet skal du helt se bort fra, nu bruger vi YoutubeDownloader, der er ingen grund til at bruge andre konverterings værtøjer, det sler en gang imellem at den hentede fil ikke kan omdannes, når du vil omdanne så hold øje med hvad filen hedder i YoutubeDownloader, den skal have (og har i de fleste tilfælde) samme navn som der står over filmen på YouTube, hvis der bare står get_video så skal du ind og omdøbe filen først, giv filen et navn og slut af med .flv det er vigtig at du husker .flv efter navnet, YoutubeDownloader kan bruges som selvstændig converter og omdanne alle filer som den supporter, uanset hvor de kommer fra og hvilken program du har brugt til at hente

Har du problemer, så bare spørg

Kommentar
Fra : Scoresmølf

Dato : 01-09-08 11:10

Og vi omformulerer...

Hvordan downloader jeg lydsporet fra you tube og konverterer til mp3?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-08 11:36

Du downloader filmen fra Youtube og trækker lyden ud af den bagefter, som Nordsted1 allerede har foreslået, så brug YoutubeDownloader

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 01-09-08 18:35

du kan også åbne en internet side mer hvor du skriver www.vixy.net og der smider du hare urlen ind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-08 21:15

Scoresmølf, er der noget du er i tvivl om, så spørg

Godkendelse af svar
Fra : Scoresmølf

Dato : 02-09-08 21:40

Tak for svaret Nordsted1.