/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Yakuzaen
Fra : 3773
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 31-08-08 20:57

hvor åndsvag kan man være??????

Få du hygget dig med din hobby iøvrigt.

Mon ikke man burde bede kandu checke din ip med henblik på et bette besøg af ordensmagten.

Bankenøgler til hobbybrug (kan kun bruges af låsesmede OG tyveknægte).

Jagtgevær åbenbart også til hobbybrug. Og nummeret er fjernet???!!??

.....IGEN hvor åndsvag kan man være?????

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 31-08-08 21:26

Har også fulgt lidt med... Tror jeg vil bruge historierne til mit næste stand up show, mon ikke folk vil få et billigt grin

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-08 21:37

God ide, burde kunne omskrives til noget sjovt

[CITAT][Har fået mine bankenøgler via en fornuftig kandu bruger :) Tak for det.. accepterer et svar senere.
Nu kan jeg komme igang med min, hobby :)/CITAT]

Denneher var jeg ligeved at pisse i bukserne af.

Og at han nu har overført 4 kg til en forbryder der ville sælge ham ulovlige våben, som bare liiiiiige skulle bruges for sjov i baghaven var bare det skæggeste.

At man så ligefrem spørger på et forum som dette, er jo helt himmelråbende....

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 31-08-08 21:41

Ja hehe, de næste bliver sikker: "søger annonymt opbevaringssted til hobbyudstyr og diverse"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-08 21:43

Jeg kommer og ser dit sjov!

Skal du på i Århus i week-enden? Der plejer at være standup i festugen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-08 21:44

Bare Yakuzaen ikke kommer og skyder, eller stjæler vores ting!

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 60 point
Dato : 31-08-08 21:56

hehe nej desværre, tror mine jokes er for billige til betalende

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-08 21:59

Ærgeligt!!!!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 31-08-08 22:41

Tak for svaret punkler.