/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
abort og sex
Fra : missjosephine
Vist : 785 gange
100 point
Dato : 31-08-08 00:47

hej..
min ex.kærestes kæreste fortælle sin kæreste,min ex. at hun har fået foretaget en abort....og opsat spiral...men allerede 1½ uge efter dyrker hun sex....
efter min mening er det ikke muligt at ha sex så tæt på en abort og i øvrigt meget risikofyldt af hensyn til infektionsfare..og mener ligeledes at man har blødninger og er øm indvendigt....
min ex.kæreste siger bare at han jo må tro på hvad hun siger....men jeg tror ikke en fis på det..hun har ikke vist ham noget papir på hospital eller folder med spiralinformationer...det ved jeg man får...
jeg tror hun tar røven på ham...og bare er ude efter en far til sit barn...
hun prøvede at få ham hjem fra ferie...dagen før ferien slog hun op med ham og tre dage efter ville hun at han skulle kommer hjem til hende...da var han 5-600 km nede i ferien....han tog ikke hjem....men en del af ferien blev smadret af tanker mm...
har selv fået abort og spiral og mener bestemt, at jeg fik besked på at holde mig fra sex i op til en måned efter pga. infektionsfaren....man er jo ret åben lige efter et sådan indgreb...men hun skulle bare ha sex lige med det samme han kom hjem...og han er ret naiv når han er i sine sexfantasiers vold....
skal han virkelig bare tro på hende....jeg gør ikke...
jeg mener, at hvis man har en kæreste, så holder man ikke en graviditet "hemmelig" i 2½ mdr., dropper sin kæreste dagen før en ferie, for derefter at kalde ham hjem fordi man er ked....
det er da ikke ærlighed, tillid og åbenhed i et forhold...tænk nu hvis han gerne ville ha et barn....det vil han ikke.....men det ku jo ha været tilfældet....man tale rda sammen om den slags...
man er jo to om det...
iøvrigt mener jeg det er sløseri på højt plan, at man som 43 årig dyrker sex uden prevention og bliver gravid....man burde vel være klogere i den alder....
jeg holder meget af min ex.kæreste og vi er rigtig gode venner og jeg ønsker ikke at se ham såret igen...fordi de kvajer sig.......ja han er jo lige go om det....derfor mener jeg også han bør få bevis på at det er rigtigt...
hvad mener andre om det.....har han slet ikke ret til at se noget bevis for at det er sandt....så ikke han evt bare er blevet snøret og bundet i sin naivitet...han er meget naiv....
ciao ...j.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-08-08 01:17

Gud fader i skuret.

Du savler stadig rundt i egne og andres kønsorganer og bizarre historier om disse. Har du ikke andet i hovedet end pik, patter og kusser og hvad der kommer ud af dem og hvad der kan puttes ind i dem. Du er en gammel skurvet og rynket kælling på vej til de 75, synes du ikke snart du skulle finde noget strikketøj frem og opføre dig passende? Hold kæft hvor er du er klam, og det har været en befrielse at være fri for dit klamme ævl i længere tid.

Skulle hilse fra Klumme og sige at han mener det samme

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 31-08-08 01:19

kort og godt - bland dig uden om. Hvis han ikke tror og stoler på sin kæreste må han jo gå.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-08-08 01:27

Blande sig uden om LOOOOL Godt råd Skytte til rt almindeligt menneske, men det kan denne cybernymfoman sgu da ikke. Hun elsker at tvære rundt i alt der vedrører underlivet, på den mest groteske måde. Fy Føj

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-08-08 01:34

Jeg læser lige, at denne ekskæreste efter nymfomanens udsagn er meget naiv. LOOOL

Det er sgu da en selvfølgelighed uden grænser, ellers var han da ALDRIG sprunget på den der pseudo italienske kønsorganævlende sæk. Det undrer mig mere, at han ikke også er døv og blind

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 31-08-08 05:57
Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 31-08-08 06:01

Citat
Blande sig uden om LOOOOL

Citat

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-08-08 06:23

Er du ikke smidt ud af Kandu endnu??? Æuvvvv.

Gør nu som jeg siger...find dig et flot højt hus, tag din rådne kat og gør for een gangs skyld noget for menneskeheden og dig selv. HOP. Du skal ikke være bange, det er kun de sidste 2-3 mm der gør lidt ondt, og så er det faktisk allerede overstået, og alle er glade Jubiiiiiii

Kommentar
Fra : pinklady

Dato : 31-08-08 08:02

Sig mig engang..Hvad er det her for en omgangstone??Seriøst...
Fornemmer jo klart at i som har svaret her har noget kendskab til denne profil skriver,men hvorfor i alverden synke ned på det der plan???
Hvorfor svare hvis i mener det i gør???
Et er hvad man syntes om det indlæg... Vil slet ikke udtale mig da jeg generelt syntes det er lidt langt ude det hele..
Tag jer sammen..

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-08-08 09:13

Det var da ulykkeligt at du kom til at læse mere end de første 22 ord. Men var du standset der, (på det tidspunkt var du klar over hvor det bar hen) var dit lille "øre" blevet sparet for den grusomme virkelighed.

Men du kunne jo ikke holde snudeskaftet væk. Der er altså heller ikke noget så møglækkert, som at sidde til morgenkaffen og blive rigtig godt gammeldags forarget, og derefter brokke sig over det som forargede. LOOOL Hvem sagde hykler??? Det gjorde jeg

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-08-08 09:54

Helt ærligt, så synes jeg mest det lyder som om du ikke er kommet helt over at din eks. har et nyt liv.

Og du skriver han er lidt naiv........det skal jeg ikke kunne sige, men jeg kan i hvert fald fortælle noget mere han helt sikkert er.

Han er edderhakkeme et usolidarisk, indiskret møgdyr, over for sin nye kæreste.

Det hører sgu ikke nogen steder hjemme, at han på den måde diskuterer hendes helt private forhold og deres fælles sexliv med dig.

Føj for helvede for en led stodder.......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-08 12:01

Så passer han jo fint til sin "nye" kæreste....

missjosephine - han nyder da, at du er så opsat på at hjælpe ham - men husk - han kan nemt være een af de mænd, der nyder at have mange kvinder omkring sig, så han følser sig "som mand".

Du skal ud af det net - videre - så må de to selv finde ud af det. Han skal åbenbart lærer det med det hårde, før han fatter det. Og hun nyder sin magt!

Pøj pøj

Hanne

Kommentar
Fra : pinklady

Dato : 31-08-08 18:27

Krummen...
Jeg er hverken forarget eller andet i den dur,ligger ikke lige til min personlighed,men må godt nok undres over din nedladende tone. Mit indlæg var ikke skrevet for at skulle virke som en klage, beklager da hvis du føler dig angrebet. Jeg undres bare. Og ja gu læser jeg da de indlæg jeg får med min mail, hvorfor ellers være her inde,kunne jo være man kunne blive klogere på sig selv eller andre...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-08 18:58

missjosephine > lad ham sejle sin egen sø................find noget bedre at bruge dit liv på.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-08-08 22:34

jeg har nú fundet noget bedre at bruge mit liv på....min have og mine lækre tomater og flotte blomster bl.a.....
nej han har ikke diskuteret deres sexliv med mig....det er ikke nødvendigt...for det kender jeg udmærket til...for det er ikke spor anderledes end det vi havde.....jeg orkede det bare ikke mere...
det er fuldstændig det samme han har med hende som med mig...på alle planer og meget kompliceret...for mig var det...
men det var jo overhovedet ikke det der var pointen...spørgsmålet lød hovedsageligt på om ikke den e rlangt ude at påstå at ha fået abort,og uden at tale med ham om det og så allerede 10 dage efter hoppe i kanen med ham...
nej han er ikke en af de mænd der har hobevis af kvinder omkring sig..han har faktisk rigtig svært ved det....jeg var den 1. han havde i 16 år da vi mødtes, fordi han har det svært med den slags...og altid har haft det...helt siden han var barn...
og iøvrigt så kom han he rpå sin tur fordi jeg sagde han skulle komme forbi og slappe af,da han havde det skidt på sin rejse i frankrig....og bare var 500 km fra mig....
og vi har ingen intensioner om at genoptage noget intimt sammen igen...det har jeg i min vildeste fantasi overhovedet ikke det mindste lyst til...hans fantasier og HAMBORG lyster har ikke det fjerneste min interesse og jeg har verdens sødeste og skønneste kæreste hernede....
vi er venner ,rigtig gode venner og ikke mere..man kan sagtens være venner med sin ex.kæreste også selvom man ikke hele tiden har haft det super...men der er vel ingen grund til at være uvenner,når man sagtens ka være venner....

og iøvrigt til alle de negative....dette er en tråd hvor man spørger om den slags ting, derfor på denne tråd....svar ordentligt eller bliv væk....i kan jo ikke lade være med at finde de ting frem i absolut skal blande jer negativt i....har jo alligevel ikke noget at sige....
stop eller jeg anmelder jer for chikane....dette er muligt......også selvom jeg bor så langt væk...heldigvis for det....

og ps....der findes ikke EEN eneste rynke på mig...det er jeg da heldigvis blevet familiært beskånet for...det ligger i generne ikke at få rynker....men være smuk og holde sig flot langt op i årene....ligesom det at være smuk i hjertet....det er der mange herinde der ikke er eller ved hvad betyder...synd for jer, at i er så forbistret ensomme, at i ikke har andet at beskæftige jer, med end at være dumme...og tomhjernet....
jeg har ligesom alle andre fuldt ud ret til at stille spørgsmål LIGE hvor jeg vil og det blir jeg ved med og har lige ret til at få et ordentligt svar som alle andre...
......sov godt...............fra perlemor.....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-08-08 22:42

glemte forresten..til ham der krummen....
er du misundelig fordi du ikke selv får noget på den krumme.......eller er du katolsk præst....de må jo ikke dyrke SEX.....du er jo hamrende misundelig......fordi andre har et normalt liv med vores kærester,koner og mænd....tro virkelig ikke du har noget liv.....keder du dig ikke...???
drøm behageligt......."perlemor"...*** miau....fra min lækre søde kat...miauuuuuuu......