/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CD-KEY TIL CS
Fra : jespereh
Vist : 435 gange
20 point
Dato : 13-03-03 14:01

Jeg har installeret en brændt version af cs, jeg har fundet serialen på nettet, jeg har skrevet den ind, men jeg kan ikke joine jubii serverne, fordi at Valve ikke godtager min serial, og nu til spørgsmålet:
Hvordan fjerner serialen, så jeg kan indsætte en anden.
Ps. jeg har installeret cs op til flere gange

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 13-03-03 14:47

Måske skulle du lade være med at bruge ulovligt software, det høre ihvertfald ingen steder hjemme her på kandu!

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 13-03-03 18:02

gamescopyworld.com

Accepteret svar
Fra : Whitman

Modtaget 20 point
Dato : 14-03-03 02:23

hehehehe du skal være heldig, hvis du kan finde en CD-key du kan bruge online. Tag dog og køb Half-Life koster max 99,-.

Godkendelse af svar
Fra : jespereh

Dato : 14-03-03 18:30

Ja ja, du får pointene

Kommentar
Fra : Danel

Dato : 13-08-03 17:01

Hej Download da En Key Gen