/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ny nøgle....
Fra : KennethD01
Vist : 600 gange
20 point
Dato : 29-08-08 20:43

jeg har været så uheldig at miste min nøgle til min astro..... men er det muligt at få lavet en ny nogle så jeg bliver fri for at skifte lås.......

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-08-08 20:49

Har du nøgle nummeret så kan du få lavet ny nøgle. Man kan også hos mærkeforhandleren hvis han får stel nr.
alimak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-08 21:26

Du har vel en reservenøgle ?

Hvis ikke - er det nok alligevel på tide at skifte samtlige låse eller købe ny bil.....

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-08-08 21:46

hej på det link som godt nok er på engelsk står der lidt om hvor man normalt kan se nogle tal som så gør at man kan få lavet en ny nøgle der passer

http://www.carkeyslocksmith.com/questions.php

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-08-08 21:53
Kommentar
Fra : Schultz

Dato : 30-08-08 00:26

Hej. Jeg kender til en låsesmed, der kan lave en nøgle ud fra en låsecylinder. Hvor bor du? Prøv evt. at spørge din lokale. Det er ikke nødvendigt at skifte alle låsecylindrer.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 20 point
Dato : 30-08-08 06:10

Jada,.. det er det mindste problem,.. noget andet er prisen,

Her er ihvertilfald et par ideer til hvad en mobil kan,

http://www.youtube.com/watch?v=L_z4zX3BBHw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=1AJD2UEmKfs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=NdDsC9DWfjQ&feature=related

ellers kan du kode en ny nøgle ved hjælp af bilens OBD2 stik,
kræver dog at døren (V)er åben,.. + du har en ’keycoder’,..
(aflæser bilens computer),..Kan købes over nettet
til ca. 300 DKR (den skal som regel om/ny kodes) og det koster,

ps. hvis du havde en reservenøgle,..
skrev du vel ikke herind,. ?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-08-08 12:01

Du kan ikke få lavet en ny nøgle hos en nøglesmed.
Du kan købe en hos din autoriseret forhandler hvis du har diverse numre eller nøglekode med, som fulgte med bilemn.
Nogle tager ikke backup af data fra deres computer, andre har ikke en reservenøgle.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : KennethD01

Dato : 30-08-08 15:14

Tak for svaret EA_HS.