/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
og hvem er så
Fra : aasenissum
Vist : 845 gange
100 point
Dato : 29-08-08 19:20

lige blevet MORMOR for første gang. dadadadadajuhuuuu.
til en bettelille knajt 2000 g fordelt på 49 cm, så han har osse mormor arme, som trænger til lidt fyldstof.
spørgsmålet (sådan et skal der jo være) lyder: skal armene bindes på ryggen på mig eller telefonabonnementet opsiges for ikke at komme til at ringe i tide og utide? andre forslag?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 29-08-08 19:22

Bare roligt... Fyren kan ikke tale i telefon endnu... Men tillykke

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-08-08 19:23

øh.... der er selvfølgelig tale om at binde mine arme og ikke knægtens

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 19:23

Stort tillykke med barnebarnet

Jeg vil også være mormor

Et andet forslag...Skype, er det ikke gratis?

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 29-08-08 19:23

Det var da dejligt!1 Tillykke med det!!

Det med armene ville nok være den bedste løsning

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-08-08 19:32

Citat
Jeg vil også være mormor

Har du en pige ????????????????????????????????+++

dr.dem

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-08-08 19:32

tak for ønskerne. det var nu ikke regningen, jeg tænkte på, men selv en mm kan jo ikke tillade sig at hænge på hele tiden: hvor mange gram har han taget på i dag osv.....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 29-08-08 19:34

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-08-08 19:38

Citat
Et andet forslag...Skype, er det ikke gratis?

Det er sikkert ikke et spørgsmål om økonomi!?
Vel også et spørgsmål om at de unge mennesker får lidt fred til deres gøremål med den lille...

Rigtig meget tillykke MORMOR - Jeg ser da også frem til at blive - nej ikke MORMOR - men FARFAR - hvis knejten snart kan se at finde sig en fast livsledsager - nu må han da snart have løbet hornene af sig i en alder af 35 eller hvad?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-08 19:40

Det var dæleme en bette stump. Ellers alt ok, fingre, tæer osv.....Skider sover spiser?

Tillykke med titlen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-08-08 19:44

Har så ingen børn men, har så 12nevøer og 15 niecer og det er mine børn. Via dem får jeg mine børnebørn. Vil i låne nogle.

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-08-08 19:45

Glemte

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-08-08 19:58

Citat
skal armene bindes på ryggen på mig eller telefonabonnementet opsiges for ikke at komme til at ringe i tide og utide? andre forslag?

Jaaa man kunne jo gøre begge dele..... men alt i alt tror jeg det er det bedste bare at lade de unge selv finde ud af det . Hvis de får brug for et råd , og det gør de , skal de selv bede om det . Du kunne jo fortælle dem at hvis de mangler hjælp jaaa så er du der for dem
Men ikke utidig indblanding
Tillykke med den nye titel alligevel

Citat
Det var dæleme en bette stump

Ja stor er det ikke ....men min datter vejede ku 855 gram. Så er det man snakker småtingsafdelingen !!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-08 20:01

Det var dæleme klejn. Så kan jeg godt se at os der kan lave børn i 3,5 kg's klassen er godt kørende (omend de nu også synes små, når de er helt nye)!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-08-08 20:05

Et gammelt ordsprog "Som herren, så han´s svende"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-08 20:07

Nåhhh derfor du har 0 selv

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-08-08 20:15

Vi kan jo ikke alle være så heldige, men jeg får flere end dig, selv om det er ude på et sidespor. og jeg har ikke 0 jeg har 37 og betaler skolegang til de 30

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-08 20:21

Du tager som vanligt fejl og aner som vanligt ikke ikke hvad du taler om. Du aner ikke hvor mange niecer og nevøer jeg kan mønstre. Derforuden kan vi begynde at tælle disse's børn. Men det du skriver passer jo fint:

Et gammelt ordsprog "Som herren, så han´s svende"

Du er et NUL og har nul!

Kan din mand ikke blive gravid?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 20:23

Så så drenge, hvis i skal slås herinde---------så skrub udenfor

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-08 20:24

Sorry Aase, ingen grund til at svine din tråd. Render af her......

...og igen tillykke med titlen!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-08-08 20:27

Citat
Kan din mand ikke blive gravid?

????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Citat
Du er et NUL
OG

Jeg har nosser det har du ikke

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-08 20:27

det kan vi se

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-08-08 20:41

2 minutters stilhed ville være passende....shhh og tænk....hvad fanden laver du i dette rum blandt ensomme sjæle...som sender viatuelle hjerter og lattelige smilies ....når du selv har mennesker omkring dig..snak dog med dem og lev et liv......for satan

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-08 20:45

Tillykke Aase

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-08 23:33

Hjerteligt tillykke Aase!! igen hi hi

Har nogen andre her, set et billede af knejten? - det har jeg!!

Stik den!

Barnets moder og fader kan evt. lave en side på Nettet, netop til dette formål - hvor alle i familien og vennerne kan kikke billeder og få nyhederne.

Har indtryk af, at mange, som har familie i udlandet, laver en sådan.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 23:56

AASE,,,, JEG VIL OGSÅ SE VIDUNDERET!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-08 00:45

HA, Nordsted1 - endelig har jeg noget, du ikke har..... set....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-08-08 07:31

med den lille til mor og far og mormor og morfar og det af hele hjertet

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-08-08 09:17

bare lige en lyner ..... tak for alle roserne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-08-08 10:34

Citat
AASE,,,, JEG VIL OGSÅ SE VIDUNDERET!!!

Ja du plejer jo at spørge hvilken hylde de ligger på i supermarkedet
Det kunne jo være det var ugens tilbud !!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-08 10:39

Jamen, når jeg ikke har udsigt til at blive mormor lige med det samme, så ville det da være smart, hvis jeg lige kunne nappe sådan en baby i supermarkedet, og et eller andet sted, må de jo være, for folk går da rundt med dem i indkøbskurvene

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-08 11:56

De ligger i pakninger af 3....Køb 3 betal for 2

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 30-08-08 12:04

tillykke med barnebarnet, en bette svend men med mulighed for at vokse, du behøver ikke opsige dit abonnement, få de stolte forældre til vise knængten med webcam, så kan du både se og høre døgnet rundt, eller i hvert fald indtil forældrene slukker

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-08 12:04

Klumme - HVOR? ... sammen med et bletilbud?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-08 12:05

o.v.n. -

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-08 13:51

Nej Camilla...ved siden af kondomerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-08 16:25

Ja, så kunne man jo tage fejl..... - hm

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 16:40

Herligt

Manse9933

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-08-08 19:16

Tillykke med barnebarnet - du kan tro, jeg forstår din glæde

Jeg er så heldig at være mormor til 2.

Vores ældste datter har dejlig dreng på næsten 2 år og den yngste datter, en yndig lille pige på kun 5 uger - Derudover kommer der endnu en til februar hos den ældste

Kender godt det med, at man næsten ikke kan lade være med at ringe.....men jeg plejer at sende en sms, hvor jeg spørger hvordan det går. Så kan de unge mennesker ringe, når det passer ind i deres tidsplan.Selvfølgelig ringer jeg også indimellem

Jeg giver aldrig gode råd, med mindre jeg bliver spurgt - selvom jeg har en uddannelse målrettet den slags småfolk - nyd ham - han skal nok hurtigt vokse sig stor og stærk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-08 20:00

Nej, man må ski aldrig nappe dem (læs nysse og kramme), for de sover hele tiden....

Ohhhh, Aase - du er en heldig kartoffel Jeg under dig den glæde!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 20:14

Citat
ved siden af kondomerne

Har i så også lagt mærke til at ved siden af dem, hænger synåle/knappenåle, for at bleproducenterne kan bevarer omsætningen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-08 21:23

Næ - shopper aldrig dér

Men kan levende forestille mig det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-08 02:52

Husk at bedsteforældre MEGET gerne må tage deres børnebørn med til svømning. Faktisk er dette en rigtig god skik, og i min tid som instruktør havde jeg mange unger, hvor det var bedsteforældrene der kom med børnene.

Så jeg har dykket vildt mange unger (og nappet dem, hvis ikke de trak vejret når de kom op igen - også kaldet forlænget åndedrætsstop).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-08 02:55

Afløser i ny og næ på de større hold idag, og det er vildt fantastisk når "mine" børn skal "blære" sig med det nyeste de har lært.

Babyer er fantastiske!

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 01-09-08 08:51

Tak for svaret o.v.n..
det var den der med the webcamera, som gjorde udslaget, da vi bor langt f..... i vold fra hinanden.

oprindelig var denne tråd oprettet for at blære mig, da jeg var komplet rundt på gulvet (helt uventet, at det var så meget). jeg var nødt til at dele med jer herinde, før jeg gik totalt i selvsving.

tak til jer alle for dejlig og forstående deltagelse.
aase

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-08 11:31

Selv tak, vi forstår godt at lige måtte blære dig lidt og endnu engang tillykke med barnebarnet er han allerede vokset ?