/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spamfighter
Fra : maxhankat
Vist : 716 gange
100 point
Dato : 29-08-08 17:16

Hvilken spamfighter er anbefalelsesværdig?
Og i hvor høj grad har man brug for en spamfighter?

mvh
joan

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-08 17:21
Kommentar
Fra : prosat

Dato : 29-08-08 17:24

Jeg bruger det gratis Spamfighter (er dansk). Gratis ver.
Søg efter spamfighter.
Har aldrig fortrudt det.

Hvor høj brug du har brug for det.?

Det finder du ud af når du har kørt med det.

Mvh
Prosat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 17:28

Citat
i hvor høj grad har man brug for en spamfighter
det må du da vide om du har brug for, et spamfilter kan sortere noget af den uønskede post fra, nogle er mere effektive ned andre, Spamfighter er populær og gratis, Bullguard har gjort deres spam filter gratis, det er den eneste jeg kender, dengang jeg brugte den, nu bruger jeg ikke nogen spam filter, jeg får højest to-tre uønskede mail om året og dem kan jeg selv sortere fra

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 17:31

Bullguard spam filter kan du læse om og hente her: http://www.bullguard.com/why/bullguard-spamfilter.aspx selv om teksten er engelsk så er programmet dansk og der er dansk support i dagtimerne

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 29-08-08 17:45

Tak for svaret refi.

Den ser ud til at være noget, jeg kan finde ud af.

o.v.n. Du siger:

Citat
et må du da vide om du har brug for, et spamfilter kan sortere noget af den uønskede post fra

Njaeee, det kan godt være jeg burde vide det, og noget ved jeg da også men ville alligevel godt høre andre "kanduers" mening.
I øvrigt kender jeg flere, der ikke har et spamfilterprogram installeret.

Tak for alle svar!

mvh
joan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 17:49

Hvis du får uønskede mails, så har du brug for et filter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-08 18:15

Selv tak...

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 29-08-08 19:10

Med SpamFighter for jeg max 1-2 spam-mails i Indbakken