/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
er der en der ved hvor
Fra : Joans
Vist : 1280 gange
50 point
Dato : 29-08-08 15:42

Hej alle sammen

Jeg spørger på vegne af en

Hvis man nu har nogen vigtig papir og vil gemme den i et sted. Er der nogen der kender et sted hvor man kan putte sine ting i og beholde nøglen af skabet indtil for en uge eller en måned.
Vedkommende er ikke interesseret i bank box eller posthuset box da der er meget dyrt

Håber i kommer med et par gode råd. Stedet skal der være i kbh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-08 15:44

Gem det i madrassen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-08 15:46

Kom her med det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-08-08 15:47

Gem det i en taske, sæt en lås på og lad en ven eller familie opbevare det.

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-08-08 15:47

nu er det vel ikke de 60 mill du vil gemme væk i en uge

Kommentar
Fra : Joans

Dato : 29-08-08 15:49

tak for jeres svar. Det handler altså ikke om penge men mere om papir.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-08 15:49

Det var det jeg satsede på

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-08 15:50

Endelig ikke kagedåsen, det er det første en tyveknægt kigger i.

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-08-08 15:51

ja men 60 mill er jo lavet af papir for ellers skulle de jo være kørt væk på last biler og ikke håndbagage

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-08 15:54

Tjaee 60 mio ville vel veje i omegnen af 300 kg. Så dem smutter man ikke med af en gang LOOL

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 29-08-08 15:55

få en ven til at opbevare en aflåst dokumentmappe ell. lignende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-08 15:58
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-08 16:02

LOOL Hold kæft, hvor er du åndsvag Refi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 16:02

Når det ikke skal være en bankboks, som jeg ellers nok ville foretrække,

Så ville jeg lægge papirerne i noget vandtæt, og en tur i dybfryseren, det er ikke det første sted

evt. indbrudstyve ville kikke, og det futter heller ikke så hurtigt af ved brand

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-08 16:05

Og skulle de være varme, så er det problem osse løst

Kommentar
Fra : akle

Dato : 29-08-08 16:06

http://www.e-boks.dk/new_user.aspx

Brug e-Boks. Dvs. scan alle papirer - bliv e-Boks bruger - læg de scannede kopier (som ligner originaler) ind i mapper, som du selv opretter.
Originalpapirerne kan du/veninden så gemme i en aflåst skuffe, nøglen bundtes sammen med hendes/din bil- og eller dørnøgle.

MVH Akle

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 29-08-08 16:13

Der nævnes jo mange sjove muligheder, men at leje en bankbox er nu ikke så kostbart.
150 kr. om året og det er endda i Danske bank, men pas lige på med Roskildebank og Ebberødbank.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-08 16:40

Doggerbanken uha uha

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 29-08-08 17:08

Hvad med at komme det i en taske og så ned på hovedebanen, og så betal en bagage boks dernede, ved ikke hvor længe man kan holde sådan en boks...

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-08-08 17:09

få fat i sådan en gammel pengekasse ( hihi svigerfar har stadig en ) og kom papirene i og lås og sæt den hos et familie medlem eller en god ven/kæreste eller lign .... eller har du ikke et skab på dit arbejde hvor du kunne låse papirene inde.

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 29-08-08 17:50

Hvis ikke du har råd til en bankboks så er papirerne ikke noget værd... det koster max et par hundrede om året

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 29-08-08 18:16

En bank boks er faktisk billigere end en bagageboks så det kan da klart anbefales.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-08-08 18:31

Det lugter af, at have en bedre halvdel, der er ustyrlig nysgerrig og mangler emner til næste venindemøde!

Hvis det er elektroniske dokumenter, så er der e-post, hvor du kan opbevare dem til tid og evighed, så længe det vare (det kan jo være at anders fjog laver om på det)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-08 18:56

Joans

Citat
Jeg spørger på vegne af en

Kan du ikke opbevare de papirer, der ikke er så meget værd, at "en" vil betale for en bankboks, som koster ca. 200 kr. for et helt år ??????

Jeg tror nu mere, det er for ikke at blive registreret med leje af en boks, at dette ikke ønskes

Det er da nogle fine venner du har. Forleden spurgte du også på vegne af "en" om køb af en pistol !!!!!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-08-08 19:21

Han vil vel bare have nogle SKUDSIKRE forslag!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-08 19:55

...jaaaehhh og gemme en masse penge!?!?!?? Hvad har du egentlig gang i? Eller er din omgangskreds bare lidt speciel?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-08 20:11
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 29-08-08 20:47

http://www.shurgard.dk/ad/maxlead-adwords-dk-group-storage?gclid=CKCDi9Pcs5UCFQs2QwodwE0FQQ

De har også en fin papkasse, men jeg ved ikke om de har metaldetektor (pistolen)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-08-08 21:19

Mon ikke han "cel" burde opbevares i en celle.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Joans

Dato : 29-08-08 22:19

Tak for svaret Eyvind.