/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
quick time måske ???
Fra : return
Vist : 538 gange
31 point
Dato : 29-08-08 11:16

hej vil lige høre om quick time kan åbne filer altså videoer optaget på mobiltelefon

og hvis ja er der så nogen der kan finde en quick time der er god og gratis

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 11:22

Du kan hente Quick Time player her: http://www.apple.com/quicktime/download/ men hvorfor ikke omdanne filmen ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 11:23

Der findes mange gode og gratis programmer, som kan omdanne 3gp filer til noget som Windows kan afspille

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 11:25

Jeg glemte helt at sige, Quick Time kan ikke afspille telefon videoer, uden at de bliver omdannet først

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 29-08-08 11:32

nogle SE telefoner optager i quick time, men er helt enig med o.v.n for det om dannet til noget ordentligt så du undgår quick time

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 29-08-08 11:33

få det omdannet

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-08-08 11:49

ok men vil da gerne ha et program der så kan omdanne det uden at når man har omdannet filen og vil se den er der så en reklame midt på selve filmen fordi den var gratis altså programmet så hvis i har et link og i ved at programmet virker så må i gerne lige gi lyd fra jer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 12:00

Nej da, ingen reklamer på filmen, jeg bruger enten Super eller YouTube downloader, begge kan snildt omdanne 3gp til enten wnv eller avi som computeren kan afspille

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-08-08 12:19

o.v.n

har du et link til hvor jeg kan downloade programmet ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 12:30

Hvilken en af dem

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 31 point
Dato : 29-08-08 13:37

Ok du får begge link, læs om Super her, den kan det hele: http://www.erightsoft.com/SUPER.html download er lidt vanskelig at finde, men efter at have klikket på download en to tre gange kommer der et link helt nede i bunden af siden, måske den direkte virker prøv: http://www.erightsoft.info/GetFile.php?SUPERsetup.exe
YoutubeDownloader henter du her: http://youtubedownload.altervista.org/ den er udviklet til YouTube og lignende sider, men kan også omdanne dine 3gp filer.
Spørg hvis du vil have vejledning i brugen af en af dem

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-08-08 14:12

kan ikke få den der youtube til at virke den vil ikke afspille når man feks sætter en 3gp fil fra sin mobil og laver den om til en

ups nu brokker jeg mig vist uden regning nok for di jeg ikke er helt vågen kan se filerne bliver lagt på skrive bordet når de er færdige så ser lovende ud

tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 29-08-08 14:14

Tak for svaret o.v.n

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 15:46

Selv tak Youtubedownloader omdanner også filerne,efter at du har hentet dem