/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
VBA - Wordskabelon
Fra : meiland
Vist : 2236 gange
200 point
Dato : 29-08-08 10:41

Hej Alle !

Jeg skal have lavet en skabelon til en checkliste. Jeg vil lave den så man i en form vælger de punkter som efterfølgende skrives ind i dokumentet. Dokumentet er som udgangspunkt tomt, bortset fra nogle bogmærker.

Det vil sige at det ikke er alle punkter i formen som skal skrives i dokumentet.

Mit problem er at jeg gerne vil have en afkrydsningsboks ud for de enkelte punkter som skrives i dokumentet. Normalt ville jeg i word bruge kommandoen symbol i menuen indsæt.

Kan I hjælpe mig ??

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 30-08-08 08:42

Dit spørgsmål er måske ikke helt indlysende med hensyn til hvad det lige er men vi kan jo prøve

Jeg lavede engang et følgebrev/flyer med afkrydsningsfelter

Jeg opdelte dokumentet i 2 spalter hvor jeg havde wingdings som skrifttype i første spalte og en normal txt i spalte 2.
Afkrydsningsfeltet findes bagved de to prikker (tasten ved siden af å) for at få feltet tryk og mellemrum
Ved afkrydsning marker og tryk på x

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 30-08-08 21:19

Hej !

Et følgebrev kunne godt fungere, men med enkelte ændringer...

Spalter kunne måske fungere, men afkrydsningsbokse og tekst skal laves af koden bag formen,