/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
sumpsklidpadder
Fra : buckey
Vist : 644 gange
210 point
Dato : 13-03-03 12:46

Hej er der nogen der kan hjælpe mig.
jeg har et lillie problem jeg har 2 Rødørede terrapiner og tog andre skilpadder
og 2 blødskilpadder. problemet er at jeg har for mange skilpadder og ikke har plads til et
et nyt og størrer akvarie :(. men det jeg ville hørrer om der er nogen der vil havde 2 Rødørede terrapiner og 2 blødskilpader de er ikke specilt store er ca. 10 den største
eller om der var et sted man kunne anbringe dem de fejler skam ikke noget

vh Buckey

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-03-03 15:37

prøv www.dba.dk under dyr og så skildpadder. det går meget hurtigere end her.!
ellers kunne du jo prøve at gå ned i din lokale dyrehandel og høre om det var noget for dem de tager med glæde imod dyr hvis de er unge, sunde og raske.

eller også kunne du jo prøve at sætte seddeler op i dine lokale supermarkeder..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-03-03 19:06

Hej ringede lige til en kammerat som har haft skilpadder i mange år måske han er interesseret.. kommer nok lidt an på hvor de skal afhentes. det skal helst være i trekants området eller mellem fredericia og odense.

Mvh Solgaard

P.S ligger et indlæg når jeg har fået fat i ham så kan du jo skrive nogenlunde hvor de an afhentes.

Kommentar
Fra : buckey

Dato : 13-03-03 19:28

Hey Solgaard

tak for hjælpen
det lyder da godt hvor kommer han da fra ? :)
hvad for nogen og hvor mange ? :)
de fejler skam ikke noget
jeg har fået dem af min onkel han havde 6 sumpskilpadder og to landskilpadder så fik jeg de 6 sumpskilppadder af ham han var blevet træt af dem så gav han dem til mig fordi jeg havde atid ønsket mig sumpskilpadder det er ca. 2½ månedsiden og jeg har SQ fånet ud af at de Sq vokser ret hurtig pladsen er ved at knippe og jeg har fånet ud af en held del om sumpskilpadder og har fånet ud af at de skal bruge meget plads og så ville jeg heller give nogle af dem væk så de kan få det bedrer og de andrer jeg beholder også for det lidt mere plads det er sQ det bedste.

håbber du finder ud af noget Solgaard det kunne værre rigtig dejeligt :)

vh hilsen buckey

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-03-03 19:40

ja helt sikkert det er synd hvis de skal gå og træde i hinanden..!
vi kommer fra trekants området.. så der omkring..
jeg skriver lige så snart han har ringet tilbage..! og hvis ha ike er interesseret så synes jeg du skal prøve det som jeg skrev i det første indlæg så går det nok hurtigt med at komme af med dem folk er vilde med alt der er gratis..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : buckey

Dato : 13-03-03 20:08

hey Solgaard
ja det er rigtig at folk er heldt vilde med gratis ting men
man skal nok også lige tænke sig om de skal jo havde mad vær dag og det er jo ikke gratis der er ikke noget der er gratis verden i længden :)

vh buckey

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-03-03 23:10

hej buckey
desværre nåede jeg ikke at få fat i ham i dag men prøver lige i morgen..!
Ja det er jeg helt enig i. At det skal være nogen som vil tage sig af dem og ikke bare tage imod dem fordi de er gratis..! men hvis F.eks sætter dem i den blå avis eller går ned til dyrehandleren så tror jeg også at du kan være trygge ved dem som afhenter... helt sikker er du i hvert fald hvis du går ned til dyrehandleren!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : buckey

Dato : 14-03-03 14:16

hej Solgaard
ok men jeg tror ikke at dyrehandler vil tage i mod dem men jeg kan jo forsøge ?

Kommentar
Fra : buckey

Dato : 14-03-03 14:17

hey Solgaard

hvad skal du havde af hjælp siden du er her inde :=)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 14-03-03 15:14

Hvad jeg skal have af hjælp..? hvad mener du..?

Jo det tror jeg bestemt at de vil..! du kan jo prøve at ringe til dem først og forklare hvad det er du har og hvorfor du vil af med dem
http://www.avifauna.dk/ denne dyrehandel er jeg næsten 100% sikker at de vil tage imod dem..!

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 210 point
Dato : 14-03-03 23:39

Hej buckey

Desværre var han ikke interesseret da han som dig heller ikke havde plads. men jeg synes at du skal prøve som jeg har skrevet længere oppe så er jeg sikker på at det nok skal give pote..!

Held og lykke med det

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : buckey

Dato : 16-03-03 17:52

når men tak for hjælpen det var sødt af dig
det du sagde med den blå avis hjalp jeg har en der vil godt have en af mine rødeøret terrapiner.

1000 tak for hjælpen

vh buckey :)

Godkendelse af svar
Fra : buckey

Dato : 16-03-03 17:54

Tak for svaret solgaard.
det var en stor hjælp :)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-03-03 17:56

Jamen det var da så lidt.

jeg er glad for at høre at du har fundet ud af noget..!

held og lykkke med resten

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Mike87

Dato : 04-08-03 22:54

Har du stadig nogle af disse padder??

Søger nemlig andre arter end de "Alm", man finder alle steder..

Mike87@pc.dk