/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Internet via mobilen
Fra : Nick10
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 28-08-08 23:20

Når nu man er på nettet via sin mobil hvor mange kb skal man så regne med man downloader pr. side man går ind på?
Downloader man også når man bare bruger gpsen på ens telefon hvis ja hvor meget skal man regne med at downloade?

Nick10

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-08 00:24

Det er der ikke noget entydigt svar på.
Hvis du går ind på google.dk så downloader du ca 15 kb og det samme cirka på gmail.
Går du ind på denne side capricornus.dk så downloader du ca 700 kb, hvilket vil sige at det koster 7 kr.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-08-08 07:14

Når du bruger A-gps skal du regne med et minimalt dataforbrud til at positionere og finde ruten (mindre end en sms) Derimod kan du risikere at programmet begynder at downloade kort opdateringer og så kan det løbe op, alt efter hvilken telefon og software du bruger kan du se om der er en datatæller på skærmbilledet

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 06-10-08 22:45

du skal hente operamini, det er en browser der der pakker det hele ned til en mindre størrelse, det vil sige hvis du henter et hjemmesider der fylder 700 kb normalt fylder den kun 70 kb med operamini.
http://www.operamini.com

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 18-11-08 11:04

Hej Nick, er det en vane du har med at glemme at give points? Du begynder at blive upopulær...