/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad sker hvor ??
Fra : hellobal1
Vist : 511 gange
20 point
Dato : 28-08-08 09:41

Jeg skal i den kommende weekend underholde 3 unger, drenge på 13, 0g 9 år.... men hvad sker der rundt omkring ?? vi bor på syd sjælland så det skal helst være i nærhedden. Jeg har kikket i lokal aviserne men jeg syntes det så sort ud... måske er der nogle der har kendskad til at der et eller andet sted sker et eller andet rigtig sjovt for børn.... jeg ville bare være sååååå glad hvis der er nogle der kan hjælpe.. vejret skulle jo blive fint, så det kunne jo også være udendørs

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 28-08-08 09:44

Du skal pakken en lækker madkurv og tage til stranden det skulle blive så fint vejr.
Tag evnt.fiske stænger mm med

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-08-08 09:58

Hej med dig.
Hvis du har bil skulle du tage dem med en tur til Stege.
I den gamle sukkerfabrik er der indrettet bl.a . et bolsje kogeri.
Der er også et røgeri hvor man kan købe alskens lækkerier.
En trur på gennem hovedgaden og en tur på havnen er altid dejlig.
Ha en god week end.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-08-08 09:58

Måske kan du finde noget her på Kultunaut, rigtig go´ weekend
http://www.kultunaut.dk/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-08-08 10:01

hye igen.
Hvis du har bilen så fortsæt til den skønne ø Nyord som ligger ca, 7 km. fra Stege .
Det er en oplevelse i sig selv. Man skal parkere uden for byen da man ikke må kører i bil i byen , men den er altse så lille byen at det er meget overkommeligt. Der er en skøn rundkirke og en lille hyggelig havn.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-08-08 10:04
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-08-08 10:12

Fandt lige denne side, masser af ideer til oplevelser med børn, man kan søge på hele Danmark
http://www.sjovforborn.dk/udflugtsmaal.asp

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-08-08 10:14

Citat
Fandt lige denne side, masser af ideer til oplevelser med børn, man kan søge på hele Danmark
=
Citat
Prøv evt her: http://www.kandu.dk/Tip17596.aspx
, men du må da gerne få lidt point hvis du vil..

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-08-08 10:20

pve, jeg sad og skrev mit indlæg, imens du havde sendt dit, Så jeg så det ikke! Hvad med at finde det gode humør frem

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 30 point
Dato : 28-08-08 10:25

Hvis du tager til Møn med en flok drenge vil jeg da anbefale en tur på klinten, de er så dejligt trætte bagefter.

De nye Geocenter på klinten er også et besøg værd men tjek det ud på nettet først der er forskellige arrangementer for børn.

Alternativt kan du enten vælge at tage syd på til Middelaldercentret i Nykøbing F eller Nord på tag toget til KBH og en tur i Zoo med alle de nye anlæg og ikke mindst det nye elefant anlæg er det virkeligt en oplevelse værd.

Stege og Nyord er da smukke og hyggelige steder men ikke et sted for en flok knægte at brænde krudt.

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 24-10-08 17:22

Tak for svaret Thomas.Haugaard.