/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Afskrift og snyd
Fra : TheOsirisDK
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 28-08-08 00:10

Vidste ikke hvor jeg skulle spørge og inden folk begynder at blive moralske vil jeg sige at jeg spørge alene af nysgerrighed

Jeg ved at der findes programmer til lærerne der lader dem se om en elev har skrevet af fra nettet.

Men hvad hedder de og hvad kan de? Er de for eksempel i stand til at åbne og søge i pdf filer?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-08-08 07:19

Her kan du læse en masse om emnet
http://pub.uvm.dk/2003/plagiat/4.htm