/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
USB nøgle
Fra : mariam2000
Vist : 561 gange
200 point
Dato : 27-08-08 22:01

Hej alle,
jeg har et problemme med min USB nøgle (MP3), når jeg tilsluter til min PC for at åpen den,dialogbox kommer frem: anmodning kunne ikke udføres, da der opstod en I/O-enhedsfejl.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 27-08-08 22:08

lyder som en fejl på din usb-stich.

I/O-fejl = in / out fejl

Kommentar
Fra : mariam2000

Dato : 27-08-08 22:18

hvad betyder usb-stich

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 27-08-08 22:19

"usb-stick" - din mp3-fætter....

Kommentar
Fra : mariam2000

Dato : 27-08-08 22:24

hvordan kan jeg løse problemet?
tak

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 27-08-08 22:26

køber en ny usb-mp3 eller får den byttet på garantien.

prøv lige te par andre pc'er og se om du får samme fejl... hvis ikke, så er det din pc den er galt med.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-08-08 00:20

Sådan går det når man hiver usb hukommelsespinden ud af stikket i utide.
Gør det til en regel ikke at fjerne den før computeren er slukket , eller lær at bruge programmet til "sikker fjernelse af hardware"

Det er i øvrigt utroligt hvad folk finder på at kalde dimserne. Penne , fløjter, stik og nøgler er ganske almindelige navne , selv om de hverken kan skrive ,hvisle, stikke eller låse .

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-08-08 05:49

på producentens hjemmeside er tit et lille program man kan downloade der kan formatere mp3 stikken. det har jeg gjort flere gange. så prøv det.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-08-08 18:34

prøv evt og installer en usb driver igen inden du går ud og køber en ny nøgle