/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
påtrængende programmer
Fra : gedebjerg
Vist : 896 gange
35 point
Dato : 27-08-08 09:11

Jeg oplever flere påtrængende programmer(Reklamer) poppe up imens jeg arbejder/surfer.
Det er bl. a. Internet Explorers Filecheck. Noget om min computer kan være inficeret og tilbud om antivirusprogram 2009. Diverse spil. osv. - altsammen på engelsk. De er meget svære at lukke ned.
Gode råd modtages med tak.
Min computer er en Dell med Windows XP. Jeg har AVG virus program.

Accepteret svar
Fra : johnnyp

Modtaget 45 point
Dato : 27-08-08 09:17

Hej
se evt dette hvor der er forklaret om antivirusprogram 2009 : http://www.windowsvistaplace.com/antivirus2009-antivirus-2009-removal-instructions/spyware-removal,.

Hvad har du af antispyware program og anti trojan program installeret.

mvh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-08-08 09:20

Inden der kommer en masse forslag om at opdatere AVG o.m.a. så smut herind og få renset computeren.
http://www.spywarefri.dk/forum/

Og så er gratisprogrammer heller ikke nok til at holde skidt fra døren.

Godkendelse af svar
Fra : gedebjerg

Dato : 27-08-08 09:26

Tak for svaret johnnyp. Har kun AVG. Har aldrig haft problemer før.

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-08-08 11:24

Tillader mig at lægge et link til denne side:

http://spywarefri-shop.dk/product_info.php?cPath=35&products_id=141

så får du løst dit problem én gang for alle.

Det med at du ikke har problemer med AVG kan du jo ikke vide gedebjerg. Når en virusscanner ikke kan "se" en virus, så har du jo heller ikke problemer. Du ved jo slet ikke den er der. Især trojaner er fremragende til at skjule sig og et program som AVG 8.0 freeware er virkelig bundskraberen blandt gratisprogrammer.