/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Combifix
Fra : NannaFlip
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 27-08-08 08:40

Hej
Jeg skal støbe noget drivtømmer ned i combifix, men er nu blevet i tvivl om jeg først skal gøre træet vådt for at det bedre binder, eller om det skal være tørt ? hvad mener I ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-08-08 08:55

Hip som hap.

Skulle da lige være hvis Du vil undgå at træet suger vand ud af betonen før den er hærdet og dermed bliver porøs, men vi er vist ude i marginaler.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-08 10:11

Jeg ville gøre det vådt af samme årsag som "LuffeA"