/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
blå forpære til sonic
Fra : hojriiskim
Vist : 502 gange
5 point
Dato : 13-03-03 10:14

er der nogen der ved hvor man kan købe en blå forpære til sonic???

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 13-03-03 10:27

Du kan købe noget magic light maling og male den selv det er både billigere hvis du skal have mere end en og du kan jo selv bestemme hvor blå den skal være

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-03-03 10:36

I ved det er forbudt?

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 13-03-03 10:52

JEPS det er der så meget der er..... Men man kunne jo også bare bore huller i frontskjoldet og sætte EKSTRA pærer i der, det er vist ikke forbudt at have blåt lys der eller i fx. bunden..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-03-03 10:55

Jo, blå lys er forbeholdt gutterne fra danmarks største rockerbande (de har alle rygmærke på) + falck og brandvæsen. For os andre dødelige = bøde.

Husk du signalerer "fang mig" på flere kilometers afstand. Jeg gad ikke køre med blåt. Så var chancen for ikke at skulle tale med "Yard'en" større.

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 13-03-03 11:02

Hvorfor så ikke bare køre med grønt, det er også federe...

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 13-03-03 11:04

Men husk at sådan nogle farver lys er forbeholdt bykørsel med gadelamper... tro mig... Det er ik fedt at køre rundt ude på en øde landevej om natten med rødt lys...... Du kan ca. se 10 cm frem.....

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 13-03-03 15:53

med blåt lys kan du ca. se 0 cm frem, hvis det er mørkt....(har kørt fra Århus til Grenå om natten med blåt lys = ikke sjovt)

men det ser sku fedt ud... hehe....

mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 15-03-03 10:15

man kan altså sagtens se med blåt lys. Jeg har købt 2 positionspærer hos dioder.dk og med dem kan jeg se ca. 1,5 meter frem så det passer ikke helt det I siger. Hilsen Bohmo
og man må altså gerne kører med blå dioder, det er ikke ulovligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-03-03 08:35

Nix Bohmo, blåt er forbeholdt udrykningskøretøjer!

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 17-03-03 14:05

jeg har 10 dioder på min scooter og det er altså lovligt. men blåt positionslys er ulovligt det har du ret i men dioder er lovlige.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 5 point
Dato : 18-12-03 11:48

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 12-01-04 20:44

Voila!!