/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Modulet wintust.dll blev indlæ
Fra : kiul
Vist : 1192 gange
50 point
Dato : 26-08-08 18:30

Modulet wintust.dll blev indlæst, men kaldet til
DLLRegisterServer mislykkedes med fejlkode: 0x80070005"

Ved ikke hvad jeg skal gøre for at rette det problem? NOGEN DER KAN / VIL HJÆLPE

TAK!

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 26-08-08 18:49

har lige fået et program der hedder registry Mechanic hent det her http://www.pctools.com/registry-mechanic/?ref=google_rm&gclid=CJGhxvL8q5UCFQ9KQgodoDlHlA
.. den kan åske løse dit problem

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-08-08 20:36

Er det i forbindelse med at du har fortaget en opdatering af windows eller et program?
Fejlkoden: 0x80070005 betyder "Access denied" og på dansk betyder det at du ikke har de fornødende rettigheder på computeren til at læse den fil og de oplysninger som er i registeringsdatabasen omkring den fil.

Er du lokal administrarot på computeren?

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 26-08-08 20:41

Er fuld admin på min pc, men den beder mig stadig om at starte f.eks. cmd med adminrettigheder afogtil.. Er helt lost i vista

Kommentar
Fra : axelbjarne