/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvor gemmer mappen sig ????
Fra : dhmoelsted
Vist : 574 gange
200 point
Dato : 26-08-08 17:19

jeg har idag haft et spørgsmål der er afsluttet desværre....
det drejer sig om o.v. n . der fortalte mig at den service pack 3 fil som jeg ikke ønsker var hentet men ikke installeret, den popper jo op og tilbyder sig , men han sagde den ligger stand by i en mappe på pc , var der en der kunne guide mig ind i det allerhelligste og få den de mapper med sp3 liggende fjernet ....

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 26-08-08 17:30

Prøv lige at omformulere det spørgsmål? Forstår slet ikke hvad du mener??? Hvis opdateringer ER hentet, popper der en boks op når du skal installere... Hvor den ligger kan så egentligt være ret lige gyldigt, eller hvad?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 18:00

dhmoelsted.... du kan da lige kopierer o.v.n's svar herind, så andre kan se det

Du må da kunne gå ind i -start- og derefter bruge - søg-??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-08-08 18:30

Måske her?
C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download\

Er der en STOR fil er det nok SP3 >300mb

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-08-08 18:33
Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 19:07

ja det er nok ikke til at skille ad her er det jeg hører fra ovn :

Når den gule ikon nede ved uret viser at der er nye opdateringer, så går jeg ind på Windows update og går dem igennem, hvis der en som jeg ikke vil have, senest den dumme Live Search, så klikker jeg på det lille + så kommer der mulighed for at sætte markering i Vis ikke den opdatering igen

ovn ;
Service pakken ligger i en midlertidig mappe, find den og slet den

moelsted :

til o.v.n
jeg er alligevel ikke færdig da jeg stillede den på gult kom ikonet op det gule at der var opdate til mig og jeg gik ind i update der stod at sp 3 allerede lå på pc så skriver du den ligger i en midlertidig mappe hvor finder jeg den
tak

ovn :havde jeg så ikke set

Der kommer svar senere, jeg skal på arbejde nu

moelsted :

beklager jeg havde jo afsluttet spørgsmålet og så derfor ikke at ovn svarede

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 26-08-08 19:14

Citat
By deleting the contents of the Download folder - you have removed any downloaded updates.

http://forums.techarena.in/windows-update/974313.htm

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 19:45

Tak for svaret Klaudi.
ja for den behøver jeg at sige mere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-08-08 19:53

Velbekommen, håber du er blevet af med SP3

mvh klaudi