/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus ???
Fra : zaki35
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 26-08-08 14:24

Jeg tror at jeg har fået virus på min Pc, hvad skal jeg gøre.
zaki 35

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-08-08 14:26

Hej Zaki - kør en online virusscan: http://housecall.trendmicro.com/
//Per

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 26-08-08 14:26

du skal oprette dig gratis som bruger her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/

og så lægge dit spørgsmål i kategorien runscanner forum

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-08-08 14:42

min personlige mening om housecall - naaahh - pt er der så uendelig meget skidt så den er langt fra nok

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 26-08-08 17:12

Ellers formater din harddisk! OG KØB DIG ET ANTIVIRUS PROGRAM!!!

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 26-08-08 17:22

Har du et antivirusprogram installeret?

Prøv f.eks.
www.avast.com
- her kan du får en hjemme gratisudgave - endda med dansk sprogpakke. Scan hele din PC med dette program, og se om ikke den finder synderen, som du så kan fjerne.

Du skal også bruge et antispam-program. Prøv f.eks.
www.superantispyware.com
- desværre ikke på dansk, - men alligevel let forståeligt.

Ammitz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-08-08 07:55

at have et antivirus program er ingen garanti i sig selv - men en hjælp - sammen med andre programmer der øger sikkerheden - til at undgå det så godt man kan.

hvordan går det zaki35 ?

Kommentar
Fra : zaki35

Dato : 02-09-08 13:49

Hej Miritdk ! Jeg prøvede logge ind på mailwarecheck, som du foreslog,
men der skal et kodeord til, som jeg ikke ved hvad er? Så der er jeg landet
foreløbig. Nu vil jeg skynde mig at afsløre, at jeg er en ren novice i det her
felt, så al hjælp modtages med tak.

Med venlig hisen Zaki35

Godkendelse af svar
Fra : zaki35

Dato : 02-09-08 14:09

Tak for svaret miritdk. Men jeg mangler et kodeord, for at komme videre
i mailware programmet,så venligst bær over med en novice i dette felt.
Venlig hilsen zaki

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-08 14:24

http://malwarecheck.dk/ på denne side nederst kan du klikke ind og sende besked direkte til administrationen og få hjælp til login

Login problemer ? Kontakt os her <--- den linje