/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lyd og servicepack 3 ???
Fra : dhmoelsted
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 26-08-08 00:44

jeg har netop på min pc installeret servicepack 3, med det tilfølge at , min media player nyeste version hakker voldsomt i det bare ved den mindste søgning på nettet , musikken er ok bare jeg ikke laver noget , sådan har det bare aldrig været før ... er godt klar over at pc formåen ikke ligger i toppen , men den servicepack har bare gjort noget ....men hvad ??? rart med lidt musik under arbejdet.

Kommentar
Fra : PHanse

Dato : 26-08-08 01:06

Afinstallere Medieplayer og hent den igen..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 04:14

Det er ikke en almindelig bivirkning af service pakken du har, mon du trænger til at rydde op på computeren ? Slette alle gamle midlertidige filer og defragmentere harddisken, prøv det først, Windows XP har både Diskoprydning og Diskdefragmentering indbygget, du finder begge funktioner ved at klikke på Start - Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer, først rydde op, bagefter defragmentere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 04:17

Du kan rolig afinstallere Windows MediaPlayer fra Tilføj og fjern programmer, den bliver ikke rigtig afinstalleret men ført tilbage til den oprindelige version, bagefter kan du hente nyeste player igen og installere, dine spillelister og musik tager ingen skade af den tur

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 09:21

tak , jeg har en cclener og den har fået tur , den er dobbelt så lang tid om at logge på nu , men jeg prøver det med mediepl. det er måske en dårlig ide at få sp2 tilbage og så er det det
den er osse defragmenteret med en anden version end den indbyggede alle "problemerne " startede efter instal af sp. 3

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-08-08 09:46

Har du RAM nok til at multitaske.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 12:20

hej jeg har sat 512 yderligere i så den er på 991 , men jeg har fjernet sp 3 og genindlæst sp 2 , men den kan jeg så ikke se i tilføj /fjern men så byder den sig jo til med sp3 men jeg kører manuelt med update men så ligger der jo et rødt kryds i bundlinien , men nu virker musikken perfekt med player 11, hvad er multitaske ?
hej
ps regner med at sp 2 ligger der er indlæst med org cd fra mic.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 12:27

Hvis Service Pack er med på den originale CD, så har du den ellers ville du også kunne se den tilbudt i opdateringer, du kan også højre klikke på Denne computer og under Egenskaber - fanen Generelt se om du har Service Pack 2, jeg 578 MB RAM og Service pack 3, jeg kan godt både surfe på nettet og spille musik

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 12:48

hej jo jeg har installet den , nå ang du kan så meget med så lidt ram , ja så må der jo være noget andet galt med klumpen , men aner ikke hvad derfor må jeg nøjes gg men jeg tør jo ikke stille den til at overvåge men ikke modtage og installe programmer pt da den vel begynder at sætte sp 3 ind igen...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 13:08

Der må være sket en fejl med installeringen, måske skulle du forsøge igen senere service pakken er ikke livsnødvendig, min XP er indstillet til at komme med besked hvis der nye opdateringer, men jeg henter og installerer selv

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 13:19

hej igen o.v.n
for at skære det ud i pap når du bruger update sådan, og der kommer opdate og du ikke vil ha dem klikker du dem så bare ned og de bliver nede når du ikke anvender dem

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 13:24

lige en slutter nu har pc forbrugt ca 3-4 gb aner ikke hvad de er gået til har jo hentet SP 3 2 gange men afinstalleret dem igen og så ellers bare kørt cd med SP 2 ind der må jo ligge noget "stand by"meget forbrug for den legen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-08 13:35

Når den gule ikon nede ved uret viser at der er nye opdateringer, så går jeg ind på Windows update og går dem igennem, hvis der en som jeg ikke vil have, senest den dumme Live Search, så klikker jeg på det lille + så kommer der mulighed for at sætte markering i Vis ikke den opdatering igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 13:37

Service pakken ligger i en midlertidig mappe, find den og slet den

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 13:37

Tak for svaret o.v.n.. tak nu ser vi med sp 3 gider ikke mere pt ha en go da
hans

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 13:40

Selv tak

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-08 14:08

til o.v.n
jeg er alligevel ikke færdig da jeg stillede den på gult kom ikonet op det gule at der var opdate til mig og jeg gik ind i update der stod at sp 3 allerede lå på pc så skriver du den ligger i en midlertidig mappe hvor finder jeg den
tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 14:28

Der kommer svar senere, jeg skal på arbejde nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-08 01:15

Jeg ser at du har løst problemet http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=125563