/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Paraply - THE Dog artlist.....
Fra : she79
Vist : 556 gange
215 point
Dato : 25-08-08 15:11

Hej.

Jeg så for nyligt en pige med en paraply med en masse hundemotiver på. Det lignede hunde fra THE Dog artlist collection. Nogen, der ved, hvor man kan købe sådan en paraply?

På forhånd 1000000 tak

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-08-08 15:14

Tiger.

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 225 point
Dato : 25-08-08 15:18

http://www.tiger.dk/

--De har den ikke lige nu. Men når de har den, koster den en tyver...

Kommentar
Fra : she79

Dato : 26-08-08 08:51

Okay. 1000 tak. Kan du huske, hvornår de sidst havde den? Hvis det ikke er så længe siden, er der måske håb for at den lokale Tiger stadig har nogle. Det må jeg lige prøve at kigge efter.

Godkendelse af svar
Fra : she79

Dato : 03-09-08 14:32

Tak for svaret Birgitta. Jeg har kontaktet Tiger, og de får desværre ikke nogen lige foreløbigt. Men mange mange tak for svar

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-09-08 16:10

Tak for accepten af mit svar.

---Jeg fik ikke mail om dit indlæg d. 26. .. Beklager...

Her i nabolager har det været den store dille, og man kan da stadig rende ind i en på en stille regnvejrsdag.. Jeg tror Tiger-Ballerup havde dem engang i foråret..

Men de skal nok komme igen.. --Måske er det en forårs-ting...