/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Haferbier
Fra : tasjas
Vist : 1361 gange
40 point
Dato : 25-08-08 14:20

Jeg leder efter forældre til Frederik Haferbier født 1835 i Satendorf, Holsten.
Jeg kan ikke rigtig komme vider hvis der er nogle der har en god ide må i gern komme med den.
Med venlig hisen tasjas

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-08-08 15:36

"
Georg Friedrich Christian HAFERBIER Birth: 31 AUG 1843 Neustadt,Schlswg-Holstein, , , Preussen

Death: 29 APR 1912

Parents:
Father: Johann Heinrich HAFERBIER Family
Mother: CHRISTINE Elisabeth STOLP
"
Måske en bror? med samme forældre??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-08-08 17:07

ØØØhhhhe Hvor i danmark ca.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 25-08-08 20:28

senta

Udtræk fra DDD Amt : Holsten
3 poster fundet.

Navn: Carl Haferbier Køn: M Alder: 20 Civilstand: Unverheir.
Erhverv: Dienstknecht Fødested: Bellin
Kilde: Vz-1845 Amt: Kieler Güterdistrikt Herred: Sogn: Salzau Stednavn: Dorf Fargau, Gut Salzau, Ksp. Seelent
Matr.nr/adresse: Hufengebäude, einzelnes Haus Husstands-/familienr: Fa28 Indtastningsnr: C8511 Løbenr.: 637
Kommentarer: CONF: lutherisch

Navn: Joh. Joach. Nicol. Haferbier Køn: M Alder: 2 Civilstand: Unverheir.

Kilde: Vz-1840 Amt: Neumünster Herred: Kirchspiel Neumünster Sogn: Wittorf, Dorf Stednavn: Wittorf, Dorf
Matr.nr/adresse: 10c. Nebenstube Husstands-/familienr: 10CF01 Indtastningsnr: D3078 Løbenr.: 117
Kommentarer: Sohn

Navn: Joh. Peter Haferbier Køn: M Alder: 31 Civilstand: Verheir.
Erhverv: Weber
Kilde: Vz-1840 Amt: Neumünster Herred: Kirchspiel Neumünster Sogn: Wittorf, Dorf Stednavn: Wittorf, Dorf
Matr.nr/adresse: 10c. Nebenstube Husstands-/familienr: 10CF01 Indtastningsnr: D3078 Løbenr.: 115

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 26-08-08 20:32

Har en kollega der hedder Haferbier...

Kommentar
Fra : tasjas

Dato : 26-08-08 20:35

Hej alle, tak for svarene.

Jeg tror at svaret fra svendgiversen kan være rigtig.
til dr_dem kan jeg fortælle at Frederik Haferbier er blevet gift 6 nvember 1869 og bosiddende i Hindsted, Hellum, Aalborg.
oplysningerne fra senta vil jeg gemme det kan være at jeg får brug for dem.
Hilsen tasjas

Accepteret svar
Fra : 2601

Modtaget 20 point
Dato : 04-11-08 12:16

Til tasjas

Husk at hvis du er tilfreds med et svar så skal du accepteret det som et svar.
De fortjener de personer som her på siden vil gøre alt for at hjælpe dig nu og i fremtiden.

Det kan jeg snakke med om, for jeg har gennem tiden fået stor hjælp.

Håber du har fundet den rigtige.

Med venlig hilsen

Godkendelse af svar
Fra : tasjas

Dato : 07-11-08 12:39

Tak for svaret 2601.

Undskyld jeg ikke har fået det afmeldt.

M. V. H. tasjas

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 07-11-08 17:33

Jammen er du sikker på at du har fået det rigtige svar????????