/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tabt arbejdsfortjeneste
Fra : bkr48
Vist : 661 gange
50 point
Dato : 25-08-08 13:00

Hej på Kandu.
Siden jeg blev medlem på Kandu, bruger jeg ca. 4 timer dagligt på at læse diverse indlæg, både nye og gamle. Kan jeg kræve nogen for tabt arbejdsfortjeneste??.Ligeledes får jeg ikke lavet en sk.. herhjemme. Jeg syntes SELV jeg er blevet en smule klogere, efter jeg er blevet medlem. Er offentlig ansat. Vi har noget der hedder KVALIFIKATIONSLØN, skal jeg gå til min arbejdsgiver, og forlange 1 eller 2 løntrin mere. Muligt det hører under spøg og skæmt.
mvh Bjarne

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-08 13:05

Hvis Du er kommunalt ansat i Teknisk Forvirring er der jo nogle tråde om tilbygning, skel m.v.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-08 13:12

Du skal da mindst have to løntrin mere, du er jo et omvandrende leksikon, og det du ikke liiige kan svare på, får du hurtigt fundet svaret her på siden

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 60 point
Dato : 25-08-08 13:31

Du skal bare fortælle dem at det hører ind under kvalifikationsarbejde ( hjemmearbejde ) og dermed nogle løntrin op og så skal du ha fri computer samt adgang til nettet og så sat din arbejdstid ude ned med 4 timer, sådan

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 25-08-08 14:04

Tak for gode råd.
Nordsted1 og the1best, i har millioner af point, på jeres konto Så sølle 50 mere, kan i slet ikke bruge??.
I kan få et kopi af brevet, som jeg plejer at sende folk, når de tror jeg vil betale mine regninger.
Indtil dato, har det ikke hjulpet, men en gang skal jo være den første.

nogl//www.kandu.dk/spg125511.aspxe

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 25-08-08 14:20

Nu kommer linket, gjorte fejl før

http://peecee.dk/upload/view/128520

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-08-08 14:31

Ja det høre til under spøg og skæmt.
Jeg tror nu nærmere at du går i en børnehave og spørgsmålet kommer derfra!
Med det spørgsmål burde du slet ikke arbejde og slet ikke inde for det offentlige, men det er måske derfor der ikke sker noget inden for det offentlige?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-08 14:36

Citat
Tak for gode råd.
Nordsted1 og the1best, i har millioner af point, på jeres konto Så sølle 50 mere, kan i slet ikke bruge??.

Undskyld, jeg vidste ikke at man ikke måtte deltage i smalsnak, når man havde point

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 25-08-08 14:45

Du har delvis ret. Jeg er TEKN. SERVICEMEDARB. i en børnehave

Citat:men det er måske derfor der ikke sker noget inden for det offentlige?
Der hvor jeg arbejder sker der rigeligt.

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 25-08-08 14:52

Til nordsted1
Jeg elsker dine kommentar (også the1best ). Har forøvrigt før gjort brug af dem, med god resultat.
Første gang jeg læste vedlagt links, syntes jeg den var skæg, bedre end 50 point.
Men du er stadigt med i kampen om point.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-08 14:54

Mon denne passer til dig

http://peecee.dk/upload/view/128526

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-08-08 14:59

Millioner og millioner er vist så meget sagt eller også er det min bankkonto du har været inde og kigge på

Jeg tager gerne alt og efterlader intet

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 25-08-08 15:20

At få dækket dine kvalifikationer via et par ekstra løntrin er bare et spørgsmål om talegaver.

Det er straks værre med de bunker af penge, du kunne have tjent sort, hvis ikke du hele tiden sad på Kandu. Hvem kan man sende regningen til for at få dem dækket ind?

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 25-08-08 15:20

Nordsted1
Hvor henne har du set mig???.
Åh jo, du følger med i fødselsdagene???.

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 25-08-08 15:48

Nu lukker jeg siden, og gør som karenD foreslår.
Tager ud og laver lidt sorte penge.
Så gik den dag.
the1best får point: det var ham der syntes, jeg skulle have 4 timer fri, fri internet,og diverse løntrin. Får jeg hans forslag igennem, dropper jeg det sorte.
Tak for en hyggeligt eftermiddag

Godkendelse af svar
Fra : bkr48

Dato : 25-08-08 15:49

Tak for svaret the1best.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 25-08-08 15:55

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-08-08 16:22

Takker for det, meeeeeeeeeeeeen jeg er skú en Quinde