/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Tegning til ombygning af somme
Fra : carlarne
Vist : 560 gange
300 point
Dato : 25-08-08 11:10

Jeg skal have lavet en mindre tilbygning til mit sommerhus. Jeg har lavet skitse til denne tilbygning, som også omfatter en mindre ombygning af det gamle hus.
Jeg skal have fat i en bygningskonstruktør/arkitekt, som kan lave de detailtegninger, som jeg skal bruge ved ansøgning om byggetilladelse.

Sommerhuset ligger ved Storebælt, Sjælland. Jeg bor i Ringsted.

Kender I et mindre firma (enkeltperson), som I kan anbefale??

Jeg kender til "offentlige" instancer som Bolius, Nykredit, Mesterguiden, Arkitekthjælpen, men det er ikke dem eller lignende, som jeg ønsker kontakt med. Jeg ønsker kontakt med et lille, lokalt firma, som kan udføre opgaven til en rimelig pris, hvad det så nu er!!

Jeg vil blive meget for konkrete svar!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-08-08 11:56

Sender dig et navn som personlig besked. Det er en pensioneret men meget frisk ingeniør, som gjorde den slags , da han afviklede sin studiegæld, og nu er begyndt på det igen. Det er helt hvidt med moms og det hele. Aftal et fast honorar med ham.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-08-08 19:07

Hej, du er selvfølgelig velkommen, men hvis du kun har en skitse så er der jo en del arbejde ved det. Ved du hvilke materialer der skal bruges og hvordan du opfylder lovkrav?

KH Ane, Arkitekt MAA

Kommentar
Fra : Byggetegninger!

Dato : 02-10-08 07:37

Hej

Jeg kan hjælpe med byggetegninger og ansøgning såfremt det har interesse.

Udd. Bygningskonstruktør

Lars