/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Error
Fra : 20Kroner
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 25-08-08 11:00

Når jeg logger på for jeg denne -(for mig uforståelige meddelelese):

Runner filename (LogitechDesktopMessenger.exe)lacks a '-' (he app seperator)
Er det mon noget jeg kan gøre noget ved?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-08-08 11:29

Du har ikke noget at bruge LogitechDesktopMessenger til, er den installeret ved et uheld da du installerede driver til mus/tastatur ? Afslut den i Joblisten og fjern fra Tilføj og fjern programmer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-08-08 11:40

Ja den Logttech er bare til at give dig nyheder fra musefirmaet.

Som jeg husker det kan du også afinstallere den i > kontrolpanel > tilføj/fjern progammer.
Dog skal du lige afbryde den nede ved det lille ur først.

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 25-08-08 12:09

Tak for svar.
Problemet er bare, at jeg ikke kan slette den iFjern/tilføj programmer. Når jeg prøver dukker en meddelese op:Logitech har opdaget et problem, og er nødt tilat lukke.
Der findes heller ikke et ikon for Logitech nede ved uret.
Venlig hilsen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-08 12:36

Prøv at højre klikke nede på den nederste blå linje på skærmen, klik på Jobliste, den åbner sandsynligvis med fanen Processer, marker linjen/linjerne som hedder noget med Logitech og klik på Afslut job, bagefter bør du kunne fjerne fra Tilføj og fjern programmer

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 25-08-08 14:31

Tak for svaret o.v.n......selv om der ikke var noget med Logitech i proceslinierne.Men når det ikke betyder noget, lever jeg nok med, at jeg ikke kan slette den.
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 00:58

Tak, men du burde ikke have lukket allerede, der må være en løsning