/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
pc-til-fladskærm
Fra : pylle12
Vist : 489 gange
200 point
Dato : 25-08-08 08:09

Jeg har en ældre pc med vindows 98..
Kan den kobles med en fladskærm ????????

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-08-08 08:12

det må komme an på hvilket grafikkort du har i...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-08-08 09:17

Det kræver at du har tv out eller a din skærm kan virke som almindelig vga computorskærm.

Men úanset hvad bliver du nok skuffet. Tv skærme er ikke ret gode til stillestående computerbilleder.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 200 point
Dato : 25-08-08 09:20

Misforstod måske dit spørgsmål.
Hvis det er en computerfladskærm du tænker på, så kan du godt. Den skal bare (også) have almindelig ( analog) VGA indgang, men det tror jeg alle har.
Din computer skal være en ægte oldsag fra firserne, for ikke at have vga udgang fra grafikkortet.

Godkendelse af svar
Fra : pylle12

Dato : 25-08-08 10:59

Tak for svaret transor.