/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
hertzberg og mundeling,,,,
Fra : jonni64
Vist : 1029 gange
20 point
Dato : 25-08-08 03:37

jeg er søn af jonni hertzberg og vitha mundeling......jeg søger nogle der har noget viden om hertzberg og mundeling,,,og evt stamtræ og billeder,,,eller andet der fra os af,,,,,,,jeg vil også meget gerne i kontakt med andre i min familie,,,,jeg har selv nogle gamle billeder og andet der er fra vores familie ,,,,så det ville være rart at have nogle der er fra min familie at snakke med og dele oplysninger med ,,,,,,jeg håber at der er flere af os derude,,,og at vi får kontakt ........mvh jonni hjalmar hertzberg...........

Kommentar
Fra : vinipige

Dato : 31-08-08 19:32

Hej jonni

Her får du så lige en lille hilsen far en ægte hertzberg.
jeg har kendt siden du blev født, men du kan sikkert ikke huske mig.Jeg er barnebarn af din bedstefars søster.Kender også begge dine søstre, men er mange år siden jeg har set dem. Jeg tror heller ikke jeg har set dig siden i boede i randers....
kærlig hilsen Vinnie hertzberg..

Kommentar
Fra : fj2901

Dato : 15-09-08 16:53

Hej Jonni.

Jeg er slægtsforsker og søger oplysninger om min kusine Irene Marguerita Køller Hertzberg.

I 1977 boede hun Alleen 65 1 sal i Kastrup sammen med sin broder Svend Wagner Køller

Jensen.

Hilsen Finn Jensen.